Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hva er grunnen til at du er i den situasjonen du er? Anonymous poster hash: 5dd2f...d4c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Er student. Universitetet ligger så klart i byen, og leieprisene er høyere enn summer jeg får i lån hver måned. Kan ikke jobbe utenom studiene heller. Yay! Anonymous poster hash: 77808...831
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Fulltidsstudent og ble sykemeldt. Ingen penger fra Lånekassa, kun fra deltidsjobben (dvs helger+høytider) . Hadde jeg hatt peiling på hvordan systemet fungerte hadde jeg klart å vedlikeholde mine rettigheter hos Lånekassa, men jeg var faktisk så dum at jeg ikke visste at jeg måtte sykemelde meg en gang. Legen sa heller ingenting om saken, så da det hadde gått 1 mnd hadde jeg mistet mine rettigheter og studieplass :/ jaja, 12 000 utbetalt i mnd, med husleie på 6900 kr har gått så langt Får ikke spart opp på BSUen da.. Anonymous poster hash: 87fd4...dcc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Lever for øyeblikket på en lønning siden jeg er student + at jeg har to små og et hus å betale på Men har vel kanskje ikke så dårlig råd om jeg tenker meg om, for har jo råd til alt det nødvendige men hadde ikke gjort noe med litt til så man slapp å snu og vende på den minste kr, men vondt har vi det ikke Anonymous poster hash: 63431...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå