Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Har lasta ned en app på tlf. Er 24 spark på 3 timer lite? Føles sånn ut. :/ Anonymous poster hash: 6096e...ad8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Hadde sparketest med påfølgende ul i uke 34, resulterte i hastesnitt! Dette er ikke noe du kan ha på en app, men det er veldig viktig å telle spark. Var endret mønster, frekvens og styrke på bevegelsen som gjorde at min baby ble reddet. Anonymous poster hash: 54f6c...804
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Det er vel ikke lite? Nå begynner det å bli mindre plass for babyen å bevege seg på, så det er ganske logisk at det blir mindre aktivitet. Men 24 spark på tre timer er ikke lite. Anonymous poster hash: 87b73...84b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hadde sparketest med påfølgende ul i uke 34, resulterte i hastesnitt! Dette er ikke noe du kan ha på en app, men det er veldig viktig å telle spark. Var endret mønster, frekvens og styrke på bevegelsen som gjorde at min baby ble reddet. Anonymous poster hash: 54f6c...804 "Tell trivselen"-app da.. Har ligget på sofaen siste timen fordi babyen bruker være aktiv rundt kl 19-20. Har trykket ved hver minste lille bevegelse jeg har registrert siste 3 timer. Anonymous poster hash: 6096e...ad8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Det er vel ikke lite? Nå begynner det å bli mindre plass for babyen å bevege seg på, så det er ganske logisk at det blir mindre aktivitet. Men 24 spark på tre timer er ikke lite. Anonymous poster hash: 87b73...84b Er jo ikke spark direkte. Alle bevegelser regnes med. Anonymous poster hash: 6096e...ad8
<3 2G <3 Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 24 på tre timer er ikke dårlig. Jeg var heldig om jeg fikk det på en dag. Ingenting i veien her
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Jeg synes også det var bra! Min snuppe brukte tre dager på 24 spark/bevegelser.... Det viktige er ikke hvor mye bevegelse du kjenner, men om det har endret seg fra slik det pleier å være, blitt mindre eller mer. Anonymous poster hash: ef7dd...597
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Oki Blei letta nå! Synes bare det har vært roligere i dag. Håper det tar seg opp utover kvelden! Anonymous poster hash: 6096e...ad8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Prøv å drikke kaldt vann/sukkerholdig saft el. Hvis du føler det er blitt mye roligere, og babyen ikke kvikner til av sukker eller kald væske, ville jeg tatt en telefon til føden i morgen (med mindre det ble helt slutt på aktivitet, da ville jeg ringt med det samme). Bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite! Kan jo hende 24 spark fra din baby er lite. Alle er forskjellige, også i magen Anonymous poster hash: ef7dd...597
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Prøv å drikke kaldt vann/sukkerholdig saft el. Hvis du føler det er blitt mye roligere, og babyen ikke kvikner til av sukker eller kald væske, ville jeg tatt en telefon til føden i morgen (med mindre det ble helt slutt på aktivitet, da ville jeg ringt med det samme). Bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite! Kan jo hende 24 spark fra din baby er lite. Alle er forskjellige, også i magen Anonymous poster hash: ef7dd...597 Mini i magen sover sjelden mer enn en time av gangen før hun beveger seg masse. Synes bare det var rolig på det tidspunktet hun bruker turne mest. Har drukket rødbrus og spist litt sjokolade nå. Får se det an en time til. Anonymous poster hash: 6096e...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå