Gå til innhold

37 uker, ekkelt spørsmål

Anbefalte innlegg

beklager, men må bare spørre. jeg synes at truseinnlegget mitt stadig er vått, bytter selvfølgelig etter hvert do-besøk. får mn virkelig så mye utflod mot slutten, lekker jeg fostervann eller lkker jeg urin? haha, for et ekkelt innlegg. er forresten min 2 graviditet, opplevde ikke dette med den 1. ;-)

Anonymous poster hash: c9f27...d2f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077584-37-uker-ekkelt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også samme problem, men kan dessverre ikke hjelpe deg, fordi jeg vet heller ikke hva det kommer av. Jeg synes ikke det virker som verken utflod hvert fall.. For er bare helt vått, ikke mye, men litt..Skal på kontroll i morgen, så da spør jeg lege, kan kanskje gi et svar da.. Men du bør gjerne få sjekket om du lekker, hvis du er usikker på om det er tilfelle. Jeg tenker litt på at jeg ønsker å få sjekket det skikkelig. Jeg er forresten 35 uker..

Anonymous poster hash: d4bf0...7c0

Slik jeg forklarte det til han, vått i trusen, ligner på vann, tynt, uvanlig lukt. Sa han at trolig var økt utflod og at det ofte skjedde på slutten.

Jeg spurte i forhold til å lekke forstervann, han sa at da ville det komme i større mengder, ikke bare litt vått.. Men føles som om du har tisset på deg..

Dette var det han sa, jeg vet ikke helt om det stemmer i forhold til om det også kan lekke selv om det er mindre. Men for meg var det helt greit, jeg vil bare følge med.. Skjer ikke hele tiden og jeg tenker hvis det øker så tar jeg og får sjekket skikkelig .. Jeg er ikke bekymret slik det er nå i hvert fall :)

Anonymous poster hash: d4bf0...7c0

Annonse

beklager, men må bare spørre. jeg synes at truseinnlegget mitt stadig er vått, bytter selvfølgelig etter hvert do-besøk. får mn virkelig så mye utflod mot slutten, lekker jeg fostervann eller lkker jeg urin? haha, for et ekkelt innlegg. er forresten min 2 graviditet, opplevde ikke dette med den 1. ;-)Anonymous poster hash: c9f27...d2f

Siden jeg er 3.gangs, er ingenting relatert til sv.skap ekkelt lenger;) blitt så vant til både mye utflod og alt mulig, så dette føles helt normalt. Dersom du er plaget av den utfloden ville jeg nok hørt med legen eller jm eller føden:)

Anonymous poster hash: a211b...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...