Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 var ikke disse STORE i størrelsen? Kjøpte 28 og 31 og det var 1 nummer for stort i alle fall til mine barn som bruker normalt 28 og 31 i sko......... Anonymous poster hash: 7436d...1ef
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jo, de er store, men samtidig trange. For mine barn var de store i føttene, men for trange over ankelen Anonymous poster hash: 6e044...cef
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Jo, de er store, men samtidig trange. For mine barn var de store i føttene, men for trange over ankelen Anonymous poster hash: 6e044...cef Da må du ha tykke barn Anonymous poster hash: a16e7...c07
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Prøvde de til 99 på meg selv, var sinnsykt trange. Og lange i tåa, ikke gode å ha på. Anonymous poster hash: 08e71...6ac
sugmeiføet! Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Hva hadde du forventet når du kjøper billig sko i en matbutikk?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Jo, de er store, men samtidig trange. For mine barn var de store i føttene, men for trange over ankelen Anonymous poster hash: 6e044...cef Da må du ha tykke barn Anonymous poster hash: a16e7...c07 Så defintivt ikke. Anonymous poster hash: 6e044...cef
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Hva hadde du forventet når du kjøper billig sko i en matbutikk? Det er jo faktisk den originale Cherrox'en fra Viking. Ikke noe dårlig produkt. Men ja, de er store i størrelsen. Synes det er greit, for da får ungene ullsokker i dem. Og jeg har normalt store barn;) Anonymous poster hash: aa438...f00
Himmel og hav Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Legg i en ullsåle, så blir de varmere og sitter bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Virkelig? Forventer du mer av cherrox i en skobutikk?? hehe...cherrox er cherrox og dette er vel viking også? HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Legg i en ullsåle, så blir de varmere og sitter bedre. Takk godt tips! Kjøper jeg samme str i ullsokk da? 28 og 31? HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef
Himmel og hav Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Legg i en ullsåle, så blir de varmere og sitter bedre. Takk godt tips! Kjøper jeg samme str i ullsokk da? 28 og 31? HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef Jeg ville tatt ut sålen i cherroxen, og målt meg til riktig str.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Legg i en ullsåle, så blir de varmere og sitter bedre. Takk godt tips! Kjøper jeg samme str i ullsokk da? 28 og 31? HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef Jeg ville tatt ut sålen i cherroxen, og målt meg til riktig str. Det går ikke....Ingen såle som er løs oppi cherrox ene.....:/ HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef
Ooops I did it AGAIN Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Ta med skoen og så måler de med en sånn dings på skobutikken Men sokker må du kjøpe som passer foten.
Himmel og hav Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Legg i en ullsåle, så blir de varmere og sitter bedre. Takk godt tips! Kjøper jeg samme str i ullsokk da? 28 og 31? HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef Jeg ville tatt ut sålen i cherroxen, og målt meg til riktig str. Det går ikke....Ingen såle som er løs oppi cherrox ene.....:/ HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef Ok, det var løse såler i de da mine var små, men det begynner å bli lenge siden
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Uff, stakkars unger -cherrox er den verste dritt skoen som finnes. Grusomme å gå med og enten svette eller kalde å ha på, tro meg -jeg har hatt sånne selv på jobb i bhg. Kjøp heller dockboots, gode og varme og holder føttene tørre, puster gjør de også. Og de er gode å gå med! Anonymous poster hash: 9cc06...b2a
Ooops I did it AGAIN Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Uff, stakkars unger -cherrox er den verste dritt skoen som finnes. Grusomme å gå med og enten svette eller kalde å ha på, tro meg -jeg har hatt sånne selv på jobb i bhg. Kjøp heller dockboots, gode og varme og holder føttene tørre, puster gjør de også. Og de er gode å gå med! Anonymous poster hash: 9cc06...b2a Hadde Dock Boots til mine i fjor, og aldri har de vært så mye våt og kald på beina. Barnehagen spurte om jeg kunne være grei og kjøpe Cherrox. Mulig du bor en tørr og kald plass i Norge? Her er det mye slaps og vått om vinteren.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Uff, stakkars unger -cherrox er den verste dritt skoen som finnes. Grusomme å gå med og enten svette eller kalde å ha på, tro meg -jeg har hatt sånne selv på jobb i bhg. Kjøp heller dockboots, gode og varme og holder føttene tørre, puster gjør de også. Og de er gode å gå med! Anonymous poster hash: 9cc06...b2a Nope er ikke stakkars unger. Dock boots? De har vi også. Latterlig dårlige og barna frøys med det samme. Cherrox er bra for mine barn når det er slaps! Hatt de i mange år, alltid vært fornøyd. HI Anonymous poster hash: 7436d...1ef
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Var i alle fall løse såler i slusher støvlene. De er flinke til å svare om du ta med støvlene i butikken. Syntes de var mye bedre enn cherrox av den grunnen du beskriver, de er trange fra ankelen og opp. Jeg har heller ikke hatt tykke barn, men ett par av dem har kraftige ankler og høye vrister. Nå kjøper jeg Dock boots, men de går på skolen nå og har da litt andre behov enn de små barnehagebarna. Anonymous poster hash: 1f6d0...5fa
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Her har vi også prøvd Dock boots og som de over her så var mine også MYE våte og kalde på bena den vintern. Begge mine vil ha cherrox så da får de det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå