semalilla Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Ok, den tittelen var rar. Men jeg skal forklare: Jeg er en 35-årig trebarnsmor og fotograf/ filmlærer som ønsker å starte med fødselsfotografering. Å dokumentere en fødsel innebærer at jeg er "flue på veggen" under fødselsforløpet, og forteller historien gjennom bilder (og film hvis ønskelig). Bildene skal være diskrete, vakre, dempede, og de skal være til glede både for fødekvinnen, partneren, kanskje søsken og familie - og ikke minst for barnet som blir født. Tenk så fantastisk å ha gode bilder fra øyeblikkene i din egen fødsel! Det kan man virkelig kalle et minne for livet. Hvis du vil se mer konkret hva jeg mener, se hva denne australske damen gjør: http://www.documentingdelight.com Nå er det slik at for å starte som fotograf bør man ha en portfolio; altså bilder som viser hvor god du er. Problemet mitt er bare at siden jeg ikke ennå har dokumentert en fødsel, så har jeg ingen bilder å vise til. Det er her dere kommer inn! Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som venter barn, som er interessert i å få sin fødsel fotografert, og som "tåler" at jeg bruker noen av bildene i min egen markedsføring. Til gjengjeld får du bildene (og evt filmen) gratis. (Dette er noe som koster 10-15 000 hos etablerte fotografer.) Jeg har min portfolio her: www.maria.photobleed.com - og min blogg her: www.zoopayne.com (den er ganske fotobasert) ...så kan du jo se om du liker bildene mine, og om du har tro på at jeg kan dokumentere din fødsel godt. Ta kontakt med meg på mail: [email protected] eller telefon 95897172. (Nå håper jeg veldig at moderator ikke fjerner meg, værsåsnill:) Gode hilsener fra Maria V. Payne
Karissa Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Hei, jeg tar kontakt med deg fordi jeg ble veldig fasinert av den siden du viste til, documentig delight. Fantastisk. Jeg får bare si med en gang at jeg har allerede født, datteren min er 18 mnd nå. Hadde jeg fått tilbudet den gang så hadde jeg nok takket ja. Det jeg lurer på er om du også kan tenke deg å lage filmsnutter av meg og min datter, slik som hun på documenting delight, eller om du har noen ambefalinger videre om andre som gjør dette. og som ikke er fullt så dyrt. Med vennlig hilsen "karissa"
Pinepøne Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Hvor holder du til, og hvor lagt kan du evt.reise for noe sånt?
semalilla Skrevet 17. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2013 Hei, jeg tar kontakt med deg fordi jeg ble veldig fasinert av den siden du viste til, documentig delight. Fantastisk. Jeg får bare si med en gang at jeg har allerede født, datteren min er 18 mnd nå. Hadde jeg fått tilbudet den gang så hadde jeg nok takket ja. Det jeg lurer på er om du også kan tenke deg å lage filmsnutter av meg og min datter, slik som hun på documenting delight, eller om du har noen ambefalinger videre om andre som gjør dette. og som ikke er fullt så dyrt. Med vennlig hilsen "karissa" Hei Karissa! Jeg lager gjerne sånne filmsnutter. Det ligger faktisk noen ute på bloggen min www.zoopayne.com nå, fra min egen familie. Men da får du en ide hvordan jeg gjør det. Kan du ta kontakt med meg på [email protected], så kan vi snakke videre om hvordan vi gjør det? Jeg holder til ved Kongsberg, men kan kjøre en lite stykke for å nå deg:) Hilsen Maria!
semalilla Skrevet 17. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2013 Hvor holder du til, og hvor lagt kan du evt.reise for noe sånt? Hei Pinepøne! Jeg bor rett utenfor Kongsberg, hvor bor du? Jeg kan godt kjøre et stykke for å fotografere en fødsel. Ta gjerne kontakt med meg på mail [email protected], hvis du fortsatt er interessert! Hilsen Maria:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå