Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg går på veggen snart! Vi har fått en sinnatagg som hyyyler så fort hun ikke får viljen sin! Det verste er i forhold til av- og påkledning. Det liker hun ikke og det blir bare grin. Hun kjemper i mot alt hun makter. Hva gjør man??? Prøver først å avlede. Noen få ganger funker det. Men sånn ellers? Seriøst!! Hjelp!! :-) Anonymous poster hash: fcaa6...f63
☆☆☆ Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Det hender seg mi er slik også, eg berre kler på ho likevel. Reknar med det går over utan at vi gjer noko spesielt for det, så lenge utageringa ikkje virkar.
Siamese Hellhound Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Noen ganger hjelper det å la ungen velge (f,eks den blå eller røde strømpebuksa). Og noen ganger hjelper ingenting... :-) Trøsten er at det går over...?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 du må vise hvem som bestemmer Anonymous poster hash: d3b8f...b81
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Takk for trøstende ord! Akkurat nå virker det ganske håpløst ;-) Blir jo bare til at vi må kle henne mens hun hyler. En nesten umulig oppgave da hun veksler mellom å være potetsekk og vri seg rundt mens hun kjemper for å få av klærne igjen. Så er det på an igjen til kvelden.. Da skal klærne IKKE av!! Det er på sånne kvelder jeg kommer på hvorfor dette mest sannsynlig er minstemann :-) Anonymous poster hash: fcaa6...f63
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Jeg lar henne velge iblandt når vi har tid, men på hverdager om morgenen er det tvang hvis trasse slår til... Gøy er det ikke, men det går over :-) Anonymous poster hash: ed5b1...240
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Om ho er sinnatagg så bare kler jeg på ho, ho må ha på klær på uansett. ho lærer etterhvert. Om det blir for ille eller jeg blir frustrert så går jeg over til å si; hvor er totten henne, finner vi totten din osv.. for å gjøre det til en lek. Men ho må lære før eller siden at det er vi som bestemmer. Anonymous poster hash: 2c8b6...523
Ooops I did it AGAIN Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Her har vi problemer ved hårvask, som aldri har vært et problem før. Toåringen hyler som om vi prøver å ta livet av henne. Naboene sender sikkert bekymringsmelding til barnevern snart. Det er helt forferdelig. Har forsøkt alt. Lokke og bestikke, holde klut for øynene, bruke litermål i stedet for dusjen. Ingenting hjelper! Er helt hysterisk. Og det er et problem, siden hun har langt hår ! Så jeg dusjer henne bare i full fart, og trøster etterpå. Hun må jo vaskes. Skjer også ved påkledning av og til, men mest ved bad. Jeg bare 'gjør det' selv om hun hyler.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Min gutt var også hysterisk når han skulle bade så jeg lot han få ha smokken i badekaret selv om jeg egentlig synst han er for stor til smokk på dagtid. Han er to år. Men det er bedre enn at han hylskriker sånn at det høres ut som jeg mishandler han :S Anonymous poster hash: 6d54a...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå