Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Sykeste! 1. Hvorfor sier ikke legene og sykepleierne noe når hele familien står å heier og hyler foran fødselkanalen for å si det slik, og hva med mor og svigermor til den ene unge jenta som føder?? Tror de vet bedre enn sykepleierne, truer med å slå ned de som jobber der osv.. Stakkars barn som blitt født inn i den familien:( Anonymous poster hash: cebd4...df5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 fordi det er usa. de elsker drama. Anonymous poster hash: 9a8bd...99a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Er selv halvt amerikansk så det er forskjell på folk. HI Anonymous poster hash: cebd4...df5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hadde klikket om min familie "stjal" min dag sånn. De hadde ikke fått vært lenge på det rommet for å si det sånn. Anonymous poster hash: e8313...897
hønemor0408 Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 sitter å tenker akkurat det samme...amerikanere er noen snåle, dramatiske og sensasjonslystene tullinger. jeg hadde kasta familien på dør tvert og hadde ikke jeg gjort det så hadde gudskjelov samboeren min gjort det! så en episode der to blivende bestemødre begynte å sloss og de kneet til hverandre og greier! hva er grei med det da? ødelegge dagen til de blivende foreldrene på den måten?? de burde skamme seg.
MMEA<3 Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Synes det er sært at de står på linje med jordmor og filmer/tar bilde inn i høna når barna er på vei ut og. Stakkars mor og far, men også stakkars ungen med så mye styr og uro rundt seg etter den er nyfødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå