fr0zen84 Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg skal i bursdag til min beste venninne om 2 uker å har ikke en dritt å ha på meg da jeg har fått stoor mage. Så det er klart jeg er på utkikk etter mamma klær. Jeg vil ha på meg kjole og virkelig føle meg fin. Kan dere ikke være så snill å hjelpe meg ned noen nettsider? Jeg har alt vært innom Zalando, ellos, h&m så alt utenom de sidene der. Tusen takk jenter
Karma! Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Jeg har flere kjoler fra bik bok og vero moda som jeg synes sitter fint med magen i
Tordensky Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 På to uker rekker du å bestille fra asos, bare pass på tollgrensen. Ellers brukte jeg og en del kjoler med empireliv fra vanlige butikker, eller i jerseystoff som var stretchy nok til å gå over magen. Da bare dresset jeg dem opp med tilbehør :-)
Vaskekost Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 mamalicious.no har mange fine kjoler syns jeg. Kjøpte noen der sist
hannhu Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg skal i bursdag til min beste venninne om 2 uker å har ikke en dritt å ha på meg da jeg har fått stoor mage. Så det er klart jeg er på utkikk etter mamma klær. Jeg vil ha på meg kjole og virkelig føle meg fin. Kan dere ikke være så snill å hjelpe meg ned noen nettsider? Jeg har alt vært innom Zalando, ellos, h&m så alt utenom de sidene der. Tusen takk jenter Hei Nå vet jo ikke jeg hva slags str du bruker, men jeg har en kjole til salgs: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43493970&editAd=true Kjolen er mer lilla enn på bildet, og litt lite i str (heller en L enn XL...) Hanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå