Gå til innhold

Mammaklær.. Pliiis hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bursdag til min beste venninne om 2 uker å har ikke en dritt å ha på meg da jeg har fått stoor mage. Så det er klart jeg er på utkikk etter mamma klær.

Jeg vil ha på meg kjole og virkelig føle meg fin. Kan dere ikke være så snill å hjelpe meg ned noen nettsider? Jeg har alt vært innom Zalando, ellos, h&m så alt utenom de sidene der.

Tusen takk jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere kjoler fra bik bok og vero moda som jeg synes sitter fint med magen i :)

Skrevet

På to uker rekker du å bestille fra asos, bare pass på tollgrensen. Ellers brukte jeg og en del kjoler med empireliv fra vanlige butikker, eller i jerseystoff som var stretchy nok til å gå over magen. Da bare dresset jeg dem opp med tilbehør :-)

Skrevet

mamalicious.no har mange fine kjoler syns jeg. Kjøpte noen der sist ;)

Skrevet

Jeg skal i bursdag til min beste venninne om 2 uker å har ikke en dritt å ha på meg da jeg har fått stoor mage. Så det er klart jeg er på utkikk etter mamma klær.

Jeg vil ha på meg kjole og virkelig føle meg fin. Kan dere ikke være så snill å hjelpe meg ned noen nettsider? Jeg har alt vært innom Zalando, ellos, h&m så alt utenom de sidene der.

Tusen takk jenter :)

Hei

Nå vet jo ikke jeg hva slags str du bruker, men jeg har en kjole til salgs: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43493970&editAd=true 

Kjolen er mer lilla enn på bildet, og litt lite i str (heller en L enn XL...)

Hanne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...