Gå til innhold

Mannen skjønne det bare ikke...frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plages med hyperemesis siden uke 5.Er 12 uker nå og like dårlig.Har et par innleggelser bak meg, og orker ingen ting.Bare det å gå opp trappa er et pes.Best er det å bare ligge i ro.Jeg vet det blir mye på mannen for han tar seg av unger og hus, men jeg greier jo ikke!! Og hver dag er han pottesur og klager over at han er så sliten og gjør alt, men jeg har jo ikke akkurat bedt om å bli så dårlig da... huff måtte bare få det ut...flere med slike menn, hva gjorde dere i den situasjonen?

Anonymous poster hash: 50fd4...595
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok ikke helt sette meg inn i samme situasjon, men har selv en man som gjør betydelig mer med ungene og huset nå om dagen enn tidligere. Har f.eks. ikke byttet en bleie på 2 åringen siden jeg ble gravid og er nå 15 uker.

Men det jeg ville si er: jeg har veldig tro på positv tilbakemelding, selv om du er sliten har du fortsatt viljen i deg til å fortelle han hvor takknemlig du er for at han hjelper til. Lager han middag og selv om kjøttkakene blir brent, bare ignorer det faktum og si at middagen var god. Smil til han selv om du er på vei til badet for å spy. Vær like takknemlig overfor han, som du ville vært om det var en fremed som plutselig dukket opp og tok alt :)

Trur det verste er om du ligger på sofaen å akker og stønner deg, helt utrolig hvordan negativ stemning kan spre seg. Regner med dere begge ønsker et samliv etterpå også, så greit å svelge kamelene nå, så er dere klar for tiden etterpå.

Ønsker deg virkelig lykke til, og håper på dine vegne at du snarlig blir mye bedre!

Anonymous poster hash: 862bd...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...