Gå til innhold

London!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har vært i London og som kan hjelpe meg med hotell tips? Hvor i London bør man bo? Vi reiser for å shoppe og se litt severdigheter :-)

Anonymous poster hash: d4afa...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bo i notting hill/ bayswater hvis du vil ha den autentiske london nabolagfølelse, i soho/bloomsbury hvis du vil ha nærhet til teatre og oxford street og marylebone eller i westminister hvis du vil være nær sightseeing osv. Enkelt å komme seg hvor som ihelst med underground'en. Et must hvis du kke har vært i london er jo typiske ting som madame tussauds, bit ben og buckingham palace. Ellers er markedet i camden o portobello road flotte hvis du liker sånt. London har mange flotte parker som er verdt å se. Ellers er jo oxford street et mekka for shopping, det samme er kensington highstreet og regent street. Verdt å merke seg at hotellstandarden er lavere i england enn her hjemme, så for å få en god standard er det lurt å se på 4* elle mer. Ellers er electric diner i portobello road en veldig god restaurant, men en flott gammel atmosfære, med åpent kjøkken. Men egner arg ikke med barn på kveldstid pga at etter 7-8 er det også en populær bar :-) lykke til med turen, det blir fantastisk :-)

Skrevet

Radisson edwardian sussex pleier vi å bo, midt i smørøyet!

Anonymous poster hash: a4ad4...169

Skrevet

Noen flere?

Anonymous poster hash: d4afa...63e

Skrevet

StGiles

Anonymous poster hash: 90cb8...5bd
Skrevet

Bruker å bo i bayswater, rimelig og sentralt.

Jeg digger covent garden! Gaten i London med flest skobutikker om det er greia de ;)

Skrevet

Bruke expedia eller booking eller trivago ellerhotels.com og finn deg en god pris. Alt sentralt er bra.

Anonymous poster hash: cf19a...25c

Skrevet

SAS hotellet i,Portman Square, der bodde jeg i juni med datteren min. Et minutt fra Oxford str., men allikevel stille og rolig;-)

Anonymous poster hash: 6179d...9d4

Skrevet

Sussex Gardens, er det sentralt?

Håper det da vi har bestilt hotel dit........:P

Anonymous poster hash: 01409...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...