Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Skal få besøk av ei, og hver gang henne kommer ber hun seg selv på mat.... Syns det er frekt, skulle jo ordne noe, men føler ekstra press når henne ber om det selv... Anonymous poster hash: fb95b...16a
Gjest LA8PV Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 - Ja, det er frekt. - Du kan si nei. - Det heter ikke "hver gang henne kommer", men "hver gang hun kommer".
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Vel.. Vet ikke om jeg syns det er teit at du reagerer på det. Men liker du ikke at hun er så freidig eller er det at du heller vil være den som inviterer? Anonymous poster hash: ea402...344
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Du er teit Anonymous poster hash: 0c7c9...a89
SmellyCat Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Da er bare dere ferdige å spise når hun kommer. "Dessverre, det passer ikke i dag".
Poetika med K Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Tja - vi kan vel si at dere møtes på halvveien, hun er litt frekk og du er litt teit. Jeg synes det er en selvfølge å by på noe når man får gjester (med mindre de kommer uanmeldt).
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Vel.. Vet ikke om jeg syns det er teit at du reagerer på det. Men liker du ikke at hun er så freidig eller er det at du heller vil være den som inviterer? Anonymous poster hash: ea402...344 Hun ba seg selv, og mat i tillegg....Syns det er bedre og kunne be folk, så ordne noe, ikke få det presset med og ordne noe... Anonymous poster hash: fb95b...16a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Tja - vi kan vel si at dere møtes på halvveien, hun er litt frekk og du er litt teit. Jeg synes det er en selvfølge å by på noe når man får gjester (med mindre de kommer uanmeldt). Det står at hun skulle få noe.... Men mere press når hun ber om det selv.... Anonymous poster hash: fb95b...16a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 det står jo litt i stil til det dere råder andre her inne, når det gjelder økonomi, når noen skal spare penger.....spis hos venner og familie.. men jeg synes det er frekt...liker ikke sånne mennesker jeg... Anonymous poster hash: 2c98b...d54
Poetika med K Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Tja - vi kan vel si at dere møtes på halvveien, hun er litt frekk og du er litt teit. Jeg synes det er en selvfølge å by på noe når man får gjester (med mindre de kommer uanmeldt). Det står at hun skulle få noe.... Men mere press når hun ber om det selv.... Anonymous poster hash: fb95b...16a Jeg så det, og derfor er jeg også enig i at hun kanskje er litt frekk. Men hvorfor trenger hun å be om mat da? Har du pleid å ikke servere noe? Hvis du uansett skal servere noe så skjønner jeg ikke at det skal gi noe mer press at hun ber om mat. Med mindre hun også krever å få bestemme menyen
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Hehe jeg har full forståelse for hva du mener, og er absolutt enig med deg. De over her som synes du er frekk, er nok av samme sorten som din venninne. (Finnes alltid noen av den sorten her inne også, og her har de svart deg). Jeg hadde ikke servert henne noe når hun er så frekk. Neste gang hun inviterer seg selv på mat, kan du jo foreslå om dere skal kjøpe noe take away mat ( hun til seg og du til deg), eller gå ut og spise på feks kafé :-) Anonymous poster hash: 7bf64...05b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Tja - vi kan vel si at dere møtes på halvveien, hun er litt frekk og du er litt teit. Jeg synes det er en selvfølge å by på noe når man får gjester (med mindre de kommer uanmeldt). Det står at hun skulle få noe.... Men mere press når hun ber om det selv....Anonymous poster hash: fb95b...16a Jeg så det, og derfor er jeg også enig i at hun kanskje er litt frekk. Men hvorfor trenger hun å be om mat da? Har du pleid å ikke servere noe? Hvis du uansett skal servere noe så skjønner jeg ikke at det skal gi noe mer press at hun ber om mat. Med mindre hun også krever å få bestemme menyen Har vært sånn i alle år, snylte på andre... Veit ikke hvorfor jeg mener det er mere press, men jeg er ikke noe flink til og ordne ting fra bunn osv... Også liker jeg ikke så mye, hehe... Anonymous poster hash: fb95b...16a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Ja hun er vel litt sær da, men så hva om hun får seg en skive? Så lenge hun ikke er gjerrig og gnien hos seg selv da at andre ikke får mat når hun inviterer. Anonymous poster hash: daa6f...ed4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Ja hun er vel litt sær da, men så hva om hun får seg en skive? Så lenge hun ikke er gjerrig og gnien hos seg selv da at andre ikke får mat når hun inviterer. Anonymous poster hash: daa6f...ed4 Hun inviter aldri andre, hehe.... Anonymous poster hash: fb95b...16a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Gode forslag over, synes jeg. Enten take away, bare sørg for å si tydelig fra på forhånd så hun vet at regningen må deles. Evt foreslå ost, kjeks og vin og be henne ta med et par oster, litt kjeks, druer/paprika og egen vin. :-) Eller du snur det rundt og sier at du gjerne kommer en tur til henne denne gangen, hyggelig om vi kan kose oss med litt god mat. Så kan du tilby deg å ha med noe til maten (og fremover be henne om å ha med noe til deg når hum inviterer seg selv - så går du foran som et godt eksempel :-) ) Anonymous poster hash: f6ca0...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå