Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hei. jeg har hatt spiral i 1 1/2 år. dette har gått helt fint. men i går når jeg og kjæresten hadde sex gjorde det sykt vondt når han gikk inni meg. som å sette inn spiralen på nytt på en måte. som en nål gikk gjennom meg. jeg ble kvalm og har vært kvalm siden. i hele dag har det vært ubehagelig i magen. jeg har bestilt legetime men det er ikke før på onsdag og jeg er bekymret. noen som har opplevd dette? jeg finner ikke spiralen når jeg kjenner etter, men jeg er ingen god leter... hehe Anonymous poster hash: f0c72...fc2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Er det ingen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: f0c72...fc2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Dytt Anonymous poster hash: f0c72...fc2
<3 2G <3 Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Jeg støter de ut, det gir smerter. Bra du skal til legen, kan være mulig du må fjerne den.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Nå har jeg vært hos legen. jeg hadde en betennelse, hun tok ut spiralen og jeg får antibiotika. så får vi håpe det løser saken. da blir det vel kanskje baby snart da... hehe Anonymous poster hash: f0c72...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå