Gå til innhold

Burde ikke skolen ha gitt meg beskjed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 klassingen min skadet fingeren sin på skolen i dag. Han er desverre ikke av den snakkesalige typen så han fortalte litt av hva som hadde skjedd. Resten fortalte et eldre søsken, fordi læreren til 1 klassingen hadde sagt ifra.

Skaden er såpass at vi skal på legevakten etterpå, håper det dreier seg om forsutelse og ikke brudd.

Dette hadde skjedd mot slutten av dagen og i lek. Det var rett å slett et uhell, men burde jeg ikke ha fått en Heads up?

Anonymous poster hash: a7263...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo du burde absolutt fått beskjed! Jeg hadde tatt dette opp med skolen i morgen.

Skrevet

Ja det burde du.

Jeg fikk ingen beskjed om at ungen min hadde slått ut en tann på sfo. Ble sjokkert når hun kom hjem. Hva i all verden er det med enkelte?

Vi måtte da vente til dagen etter med å få en tannlege til å se på det.

Anonymous poster hash: 785a3...c4a
Skrevet

Selvfølgelig skulle du fått beskjed, spesielt om læreren mente gutten var såpass skadet at hun anså det som nødvendig å informere eldre søsken. Da skulle absolutt du blitt informert også!

Men jeg hadde nok bare nevnt det for skolen, uten å lage rabalder, men fortalt at du forventer en telefon om slike ting skulle skje!

Skrevet

i noen tilfeller må jo skolen også skrive en type skademelding , da det skal dekkes av forsikring og ikke foreldre derom skaden kan bli et problem i fremtiden.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...