Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 1 klassingen min skadet fingeren sin på skolen i dag. Han er desverre ikke av den snakkesalige typen så han fortalte litt av hva som hadde skjedd. Resten fortalte et eldre søsken, fordi læreren til 1 klassingen hadde sagt ifra. Skaden er såpass at vi skal på legevakten etterpå, håper det dreier seg om forsutelse og ikke brudd. Dette hadde skjedd mot slutten av dagen og i lek. Det var rett å slett et uhell, men burde jeg ikke ha fått en Heads up? Anonymous poster hash: a7263...68e
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jo du burde absolutt fått beskjed! Jeg hadde tatt dette opp med skolen i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Ja det burde du. Jeg fikk ingen beskjed om at ungen min hadde slått ut en tann på sfo. Ble sjokkert når hun kom hjem. Hva i all verden er det med enkelte? Vi måtte da vente til dagen etter med å få en tannlege til å se på det. Anonymous poster hash: 785a3...c4a
Bananen Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Selvfølgelig skulle du fått beskjed, spesielt om læreren mente gutten var såpass skadet at hun anså det som nødvendig å informere eldre søsken. Da skulle absolutt du blitt informert også! Men jeg hadde nok bare nevnt det for skolen, uten å lage rabalder, men fortalt at du forventer en telefon om slike ting skulle skje!
Klar for nr 3! Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 i noen tilfeller må jo skolen også skrive en type skademelding , da det skal dekkes av forsikring og ikke foreldre derom skaden kan bli et problem i fremtiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå