Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg hadde en verdig på 192 på fredag og i dag 3 dager etter viste den 392. Siden verdien skal dobles annenhver dag synes jeg denne stigningen er for lav. Noen som har målt litt lav stigning, men som det allikavell har gått bra med?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Ingen? Jeg skal uansett måle på nytt på fredag siden jeg har hatt brunt blod både i går og i dag
Tante_Esel Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Ingen? Jeg skal uansett måle på nytt på fredag siden jeg har hatt brunt blod både i går og i dag sånn jeg har skjønt det tidligere, så er det ikke alltid en dobling som må til,.. men en god stigning, og det har du jo hatt... hvor langt er du på vei? brunt blod kn bare være at slimhinnene dine er litt såre nå som du er gravid!! ønsker deg lykke til med ny prøve
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Er litt uvisst hvor langt på vei jeg er. Hadde en SA hvor jeg begynte å blø 22 juli. Har ikke hatt noen mens før jeg testet positivt på test igjen for drøy uke siden. Men som legen sa så er jeg nok ikke så langt på vei. Ut fra verdiene så er jeg vel i slutten av uke 4 kanskje bikket uke 5 nå.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg målte 71 når jeg var 4+1 og 179 da jeg var 4+3... Anonymous poster hash: 1918d...b1e
all i want is u Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 lykke til med målingen i dag bjørnen collargol!!! til info hadde jeg hcg på 89 på rugedag 11 og 190 på rugedag 13.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Har tatt ny prøve i dag som viste 49 så da er dette 6 gang jeg har mistet en spire Har heldigvis 2 friske flotte barn, ellers hadde jeg ikke taklet dette tror jeg... I dag skal jeg bare gråte til jeg få kost på de 2 jeg alt har Lykke til videre dere andre, og takk for svar!
all i want is u Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 åh neiii så utrolig trist. og så fortvilende at dette kan skje samme person så mange ganger masse medfølelse herifra og en god klem!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten!
all i want is u Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Skjønner det veldig godt at du ikke orker mer. Jeg har nå en historie bak meg jeg også, men den kan ikke sammenlignes med din tror jeg..og til og med jeg synes dette er tøft. Krysser fingre og tær for at gullegg nr.3 er d som ligger på frys nå!! Masse masse lykke til!
Tante_Esel Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten! uff kj¨ære deg! det var hjerteskjærende å lese!! har du prøvd prednisolon og blodfortynnende? det skal jo kunne hjelpe hvis man har en litt fiendtlig livmor.. og du ser jo ikke ut til å ha problemer med å bli gravid.. pluss at du har to friske barn, så skulle jo dette gått bra snart! Kjenner godt den tommhetsfølelsen, som blir enda større for hver gang man mister.. håper du finner styrke til å reise deg opp igjen og prøve på nytt! så satser vi på at håpet ligger på fryseren
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten! uff kj¨ære deg! det var hjerteskjærende å lese!! har du prøvd prednisolon og blodfortynnende? det skal jo kunne hjelpe hvis man har en litt fiendtlig livmor.. og du ser jo ikke ut til å ha problemer med å bli gravid.. pluss at du har to friske barn, så skulle jo dette gått bra snart! Kjenner godt den tommhetsfølelsen, som blir enda større for hver gang man mister.. håper du finner styrke til å reise deg opp igjen og prøve på nytt! så satser vi på at håpet ligger på fryseren Prednisolon har jeg ikke prøvd, hva er det? Men blodfortynnende og progrestontilskudd har jeg prøvd ja...
Tante_Esel Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten! uff kj¨ære deg! det var hjerteskjærende å lese!! har du prøvd prednisolon og blodfortynnende? det skal jo kunne hjelpe hvis man har en litt fiendtlig livmor.. og du ser jo ikke ut til å ha problemer med å bli gravid.. pluss at du har to friske barn, så skulle jo dette gått bra snart! Kjenner godt den tommhetsfølelsen, som blir enda større for hver gang man mister.. håper du finner styrke til å reise deg opp igjen og prøve på nytt! så satser vi på at håpet ligger på fryseren Prednisolon har jeg ikke prøvd, hva er det? Men blodfortynnende og progrestontilskudd har jeg prøvd ja... prednisolon er kortison: blir brukt mot reumtiske lidelser, men er visst forsket på innen ivf iforhold til at noen kan ha et overaktivt imunsystem som støter bort embryo i livmora...kanskje det er redningen? bruker både prednisolon og blodfortynnende dette forsøket jeg og... har ikke reumatisk sykdom... fått pga tidligere historie...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten! uff kj¨ære deg! det var hjerteskjærende å lese!! har du prøvd prednisolon og blodfortynnende? det skal jo kunne hjelpe hvis man har en litt fiendtlig livmor.. og du ser jo ikke ut til å ha problemer med å bli gravid.. pluss at du har to friske barn, så skulle jo dette gått bra snart! Kjenner godt den tommhetsfølelsen, som blir enda større for hver gang man mister.. håper du finner styrke til å reise deg opp igjen og prøve på nytt! så satser vi på at håpet ligger på fryseren Prednisolon har jeg ikke prøvd, hva er det? Men blodfortynnende og progrestontilskudd har jeg prøvd ja... prednisolon er kortison: blir brukt mot reumtiske lidelser, men er visst forsket på innen ivf iforhold til at noen kan ha et overaktivt imunsystem som støter bort embryo i livmora...kanskje det er redningen? bruker både prednisolon og blodfortynnende dette forsøket jeg og... har ikke reumatisk sykdom... fått pga tidligere historie... Ja jeg husker at det var noen som fikk medisiner pga overaktivt immunforsvar når jeg drev med IVF også. Det er ingen som har nevnt det for meg.... Jaja, jeg får satse på at det egget som ligger i frysern blir en baby for ellers så blir det ingen flere. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke orker mere enn det. Leste inne på på deg tante_Esel.... Har du hatt noen forsøk nå i år?
Tante_Esel Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten! uff kj¨ære deg! det var hjerteskjærende å lese!! har du prøvd prednisolon og blodfortynnende? det skal jo kunne hjelpe hvis man har en litt fiendtlig livmor.. og du ser jo ikke ut til å ha problemer med å bli gravid.. pluss at du har to friske barn, så skulle jo dette gått bra snart! Kjenner godt den tommhetsfølelsen, som blir enda større for hver gang man mister.. håper du finner styrke til å reise deg opp igjen og prøve på nytt! så satser vi på at håpet ligger på fryseren Prednisolon har jeg ikke prøvd, hva er det? Men blodfortynnende og progrestontilskudd har jeg prøvd ja... prednisolon er kortison: blir brukt mot reumtiske lidelser, men er visst forsket på innen ivf iforhold til at noen kan ha et overaktivt imunsystem som støter bort embryo i livmora...kanskje det er redningen? bruker både prednisolon og blodfortynnende dette forsøket jeg og... har ikke reumatisk sykdom... fått pga tidligere historie... Ja jeg husker at det var noen som fikk medisiner pga overaktivt immunforsvar når jeg drev med IVF også. Det er ingen som har nevnt det for meg.... Jaja, jeg får satse på at det egget som ligger i frysern blir en baby for ellers så blir det ingen flere. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke orker mere enn det. Leste inne på på deg tante_Esel.... Har du hatt noen forsøk nå i år? da synes jeg du skal spørre om å prøve prednisolon på det forsøket! masse lykke til! nei... jeg ruger for øyeblikket men har ikke hatt forsøk på over et år... jeg trengte en skikkelig god pause etter vi var ferdige på riksen... jeg var så langt nede psykisk, og fikk meg ny jobb, så bestemte meg for å leve livet mitt litt <3 så nå har jeg forsøk hos aleris..første ferskforsøk... vi fikk bare ut et egg denne gangen, så håper virkelig at det er gullegget... jeg er sliten og lei av å være barnløs... og lengte og vente, og være fylt av sorg og smerte... så nå vil jeg at ting skal gå vår vei...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 (endret) Ja jeg er mot normalen også. For de to jeg har fått har blitt laget med IVF, mens de jeg har mistet har blitt "egenprodusert". Så nå skal jeg vente noen mnd før vi kontakter Ullevål for å prøve det ene egget vi har på frys der. Dersom det ikke blir noe utav så får vi nøye oss med de vi har. En ting er i alle fall sikkert at nå orker jeg ikke prøve mere. Tar for mye på psykisk. Tusen takk for klemmen forresten! uff kj¨ære deg! det var hjerteskjærende å lese!! har du prøvd prednisolon og blodfortynnende? det skal jo kunne hjelpe hvis man har en litt fiendtlig livmor.. og du ser jo ikke ut til å ha problemer med å bli gravid.. pluss at du har to friske barn, så skulle jo dette gått bra snart! Kjenner godt den tommhetsfølelsen, som blir enda større for hver gang man mister.. håper du finner styrke til å reise deg opp igjen og prøve på nytt! så satser vi på at håpet ligger på fryseren Prednisolon har jeg ikke prøvd, hva er det? Men blodfortynnende og progrestontilskudd har jeg prøvd ja... prednisolon er kortison: blir brukt mot reumtiske lidelser, men er visst forsket på innen ivf iforhold til at noen kan ha et overaktivt imunsystem som støter bort embryo i livmora...kanskje det er redningen? bruker både prednisolon og blodfortynnende dette forsøket jeg og... har ikke reumatisk sykdom... fått pga tidligere historie... Ja jeg husker at det var noen som fikk medisiner pga overaktivt immunforsvar når jeg drev med IVF også. Det er ingen som har nevnt det for meg.... Jaja, jeg får satse på at det egget som ligger i frysern blir en baby for ellers så blir det ingen flere. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke orker mere enn det. Leste inne på på deg tante_Esel.... Har du hatt noen forsøk nå i år? da synes jeg du skal spørre om å prøve prednisolon på det forsøket! masse lykke til! nei... jeg ruger for øyeblikket men har ikke hatt forsøk på over et år... jeg trengte en skikkelig god pause etter vi var ferdige på riksen... jeg var så langt nede psykisk, og fikk meg ny jobb, så bestemte meg for å leve livet mitt litt <3 så nå har jeg forsøk hos aleris..første ferskforsøk... vi fikk bare ut et egg denne gangen, så håper virkelig at det er gullegget... jeg er sliten og lei av å være barnløs... og lengte og vente, og være fylt av sorg og smerte... så nå vil jeg at ting skal gå vår vei... Jenta vår ble lagd på Aleris. Hun kom til på det andre ferskforsøket. Fikk ut 5 egg på begge forsøkene der. De er flinke og ålreit det Hvem lege hadde du? OG MASSE lykke til med rugingen Endret 8. september 2013 av Bjørnen Collargol
Tante_Esel Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 så bra Bytta stimulering fra puregon til menopur denne gangen, så da ble det bare et egg... før har jeg hatt 6, 10 og 16... men jeg har ikke mistet egga mine sa de er bre menopur som gir færre egg... jeg hr dr holst og så har jeg hatt en ny, dr. Nythun de har akkurat byttet lokaler til det gamle rikshospitalet.. takk for lykkeønskningene ønsker deg også masse lykke til!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 så bra Bytta stimulering fra puregon til menopur denne gangen, så da ble det bare et egg... før har jeg hatt 6, 10 og 16... men jeg har ikke mistet egga mine sa de er bre menopur som gir færre egg... jeg hr dr holst og så har jeg hatt en ny, dr. Nythun de har akkurat byttet lokaler til det gamle rikshospitalet.. takk for lykkeønskningene ønsker deg også masse lykke til!! Var Holst som "laget" jenta vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå