Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 prøvd balsam og børste. Det funka IKKE. noen med kjerringråd på lager Anonymous poster hash: d674a...109
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jeg har måttet bruke olje en gang. Rett og slett matolje i håret, og gre! Anonymous poster hash: 50f4c...290
klg,2 boys now:) Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Olje oliven eller hva du måtte ha i hus.
*Yuna* Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 La balsamen virke lenge. Spray med masse Balsamspray, natusan kids. Hvis det er ditt eget hår, få hjelp av noen som kan gre litt og litt
Cat.68 Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Det finnes en børste som heter tangle teazer og den fås kjøpt på et enklere liv. Den er suveren på floker og den lugger ikke. Men sånn akutt hadde jeg dusjet håret , hatt i masse med balsam så prøvd å børste det ut mens det er bløtt sammen med balsamen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Vi bruker en sånn børste og så sitter de på fanget mitt, mens jeg " sorterer" floken. Sprayer litt og løsner litt med fingrene og børsten. Tidkrevende og en tålmodighetstest for mor og barn. Anonymous poster hash: c4fb8...041
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Ohoi, jeg gikk med stor floke i bakhodet lenge. Heldigvis kunne jeg kamuflere det veldig bra og det var ikke så veldig synlig. Har prøvd alt fra olje til pudder. Ingenting fungerte, for jeg hadde allerede prøvd å bruke masse balsam, hårkur og kuren som følger med hårfarge (gjør håret silkemykt). Med en sliik floke i håret fikk jeg ikke skylt ut alle produktene riktig. Etter noen dager var det fremdeles fuktig inni floken, og da tok jeg affære. Klippet litt og litt fra floken. Resultatet ble flokefritt, ujevnt klippet hår. Anonymous poster hash: e2349...489
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 klypp d av :-P det gjorde pappa på meg da jeg va lita. for jeg ville ikke greie håret :-\ hehe. kan si jeg ofte måtte lære ting på den tøffe måten. Anonymous poster hash: 33734...388
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Det finnes en børste som heter tangle teazer og den fås kjøpt på et enklere liv. Den er suveren på floker og den lugger ikke. Men sånn akutt hadde jeg dusjet håret , hatt i masse med balsam så prøvd å børste det ut mens det er bløtt sammen med balsamen. Jeg anbefaler også tangle teezer mot floker!! Men mot dine floker må du nok til med noen mer drastiske tiltak, virker det som på det du sier...! Anonymous poster hash: 8e649...b11
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 De har begynt å selge tangle teezer på Boots apotek også, helt genialt til hår som floker seg, ungene her nekter å bruke noe annet for den lugger ikke. Jeg har kjøpt en med lenger tagger på da, den er bedre om man har tykt hår sånn som to av mine barn har.. http://viewitem.eim.ebay.no/Denman-Tangle-Tamer-Detangling-Hair-Brush--BLUE-PINK-BLACK-YELLOW-Available-/360709938562/item Anonymous poster hash: 05c28...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå