Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med fare for å bli sett på som en kverulant, klarer jeg ikke helt å slippe den saken hvor et medlem ble outet i en tråd som fikk stå i godt over to timer før moderator slettet den.

Hva er reglene for hvor ofte rapporterte tråder blir sjekket?

I Elins svar etter den famøse helgen ble det sagt at denne gangen gikk det heldigvis ikke ut over en uskyldig bruker da det såg ut som det var brukeren selv som hadde outet seg, men saken ble jo veldig mye verre når det viste seg at det var brukerens konto som var blitt misbrukt av en annen og som la ut godt gjenkjennelig bilde (wow, det ble en laaang setning, men jeg orker ikke omskrive den, så jeg håper den er forståelig likevel).

Denne saken satt en skikkelig støkk i meg da det ble veldig klart at vi ikke er godt nok beskyttet av modereringen her inne, så jeg håper på svar på hvordan det var mulig å la en så belastende tråd få stå så lenge?

Anonymous poster hash: fcf75...cf8
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077493-hvor-trygge-er-vi-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei anonym.

Siden vi i dette forumet ikke har forhåndsmoderering har vi dessverre ikke muligheten til å se alt med en gang. 

Vi er inne i forumet og modererer hver time, så som regel blir innlegg som skal slettes, slettet innenfor en time.

Men med noen tusen innlegg hver dag kan det være innlegg som slipper unna, og som ikke blir slettet med en gang.

Nå skal vi komme i gang med brukermoderering i tillegg, noe jeg håper og tror kan gjøre modereringen enda bedre. I og med at vi blir flere folk og derfor mer tilgjengelig.

Det er kanskje ikke det svaret du er ute etter, men det er dessverre sånn det blir.

Vi har god hjelp i brukere som rapporterer, det gjør det enkelt for oss å gå inn og slette om det er saken.

Elin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...