Gå til innhold

Andre med barn som ikke liker kos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er veldig kosete av meg, men ungen min liker ikke i det hele tatt å bli pjusket på. Stryker jeg henne på ryggen, i håret o.l tar hun vekk hånden min. Noen ganger blir hun tilogmed sint. Hun er tre.

Anonymous poster hash: 8fbf1...14f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er litt sånn.. en veldig selvstendig jente som aldri har vært veldig kosete!

lillebroren er motsatt, og jeg er veldig bevisst på å gi henne like mye tid selv om hun ikke vil bli koset med.. hun liker f.eks at jeg sitter ved siden av henne i sofaen, men ikke med armen rundt.. :)

Anonymous poster hash: 5f5ff...8ec
Skrevet

Gutten min kan gi en kort klem og sitte på fanget når han er trøtt, mere kos enn det får jeg ikke :( Og jeg som er så kosete, skulle gjerne kosa på han hele dagen.

Anonymous poster hash: 9ad47...d86
Skrevet

2-åringen min koser bare når han ikke vil legge seg eller ikke vil jeg skal gå fra ham i barnehagen. Da blir det plutselig veldig viktig å holde godt rundt halsen til mamma og legge kinnet inntil leeeenge. Det er som om han bruker det bevisst fordi han vet jeg er svak for det. :P

Anonymous poster hash: b8c88...8e8
Skrevet

Kan jeg spørre når dere merket at barna ikke var så kosete av seg? 

Anonymous poster hash: 7d3df...bd9
Skrevet

Her var det så snart han ble stor nok til å gjøre tydelig motstand, som ikke lenger kunne avfeies som tilfeldige bevegelser. 6-9 mnd kanskje?

En stund lurte jeg veldig på om det var min feil som ikke hadde kost nok med ham fra fødselen, men når jeg tenker tilbake har han liksom aldri slått seg helt til ro og slappet av på fanget, ikke engang under amming...

Anonymous poster hash: b8c88...8e8

Skrevet

Min gutt har aldri likt kos og nærhet. Skal han gi en klem så er det veldig stivt og unaturlig. Viste seg etterhvert at han har aspergers syndrom da..

Skrevet

Eldste har aldri likt kos(merket det fra hun var to). Kan til Nøds be om å bli klødd på ryggen. Faren er helt lik!

Minste er stikk motsatt, koser masse, sitter på fanget osv. Hun er snart 3.

Anonymous poster hash: 8a6df...9c9

Skrevet

Min eldste likte aldri å sitte på fanget, kose og han kunne til nød ligge i vår seng om han var syk, men da måtte han ligge i fotenden oppå dyna, men når han ble storebror som 4 åring var det helomvending og nå er han en veldig kosete 6 åring :) 

Skrevet

Min jente har aldri likt å bli kost med,hun sitter gjerne ved siden av meg,liker ikke nærkontakt,som å bli tatt på,klem,stryke på ol.hun har autisme og adhd.

Anonymous poster hash: 4a6af...6da
Skrevet

Har vell skjedd litt gradvis. Som baby var hun veldig klengete, men nå liker hun det ikke. Men når hun er syk vil hun veldig gjerne bli holdt rundt - er nesten som om at jeg er litt glad når hun har influensa og jeg får holde rundt henne hele tiden :P 

HI

Anonymous poster hash: 8fbf1...14f

Skrevet

Når han var rundt om kanskje ni månender så tok han vekk hånden min hver gang jeg prøvde å stryke på han.

Nå er han to år å blir sur og grinete visst jeg koser med han uten tillatelse :P

Han kommer av og til bort å gir en rask klem visst jeg spør om kos,men ellers så vil han ikke kose.

Unntaket er når han er syk,da vil han ofte bare være inntil meg mesteparten av tiden.

Skulle ønske han kunne vært litt mer kosete ja.

Skrevet

Babyen min er bare 6 måneder, men tar alltid vekk hånden min når jeg vil kose ham. Dasker den vekk. Vil ikke sitte inntil meg med mindre jeg leker med ham (og koser med ham samtidig, hehe)... Vil nesten ikke ta bryst heller lengre, vil mye heller se på alt annet som skjer rundt seg. Jeg syntes det var fryktelig tidlig å ikke like nærkontakt! Samme når han er trøtt, så får jeg overhodet ikke lov til å være nær ham når han skal sove! 

Jeg håper det bare er tilfeldig/forbigående, jeg ser jo dere som har svart meg, at dere oppdaget det først senere, at de ikke likte nærhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...