Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Elise Julie Elmine Anonymous poster hash: f4d8f...8fa
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Som mellomnavn? Eller til søsken? Som mellomnavn synes jeg ikke noen av dem klinger "perfekt":) Har en bedre kombo på min datter:) Men av disse synes jeg Elise er finest, Anonymous poster hash: 1e9a7...eb2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Linnea Constance. De andre 3 ble litt for søtt for min smak. Men om jeg skulle valgt et ville det blitt Linnea Elmine. Og hvis det var ment hver for seg til et søsken hadde jeg også gått for Elmine. Anonymous poster hash: 215d5...ade
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Som søskennavn ville jeg valgt Julie og som mellomnavn synts jeg Elise passer best. Linnea og Julie eller Linnea Elise. Anonymous poster hash: 9513b...b9e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Linnea Elise. Anonymous poster hash: 1e9b5...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå