Gå til innhold

Alle symptomer borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart i uke 11 og for en uke siden ca. forsvant både kvalmen og ømheten i brystene. Jeg er så forferdelig bekymret, men leser overalt at dette er helt normalt. Klarer nesten ikke vente til første svangerskapskontroll neste uke. Noen som vet om man kan få ultralyd da, eller om legen evt. kan høre hjertelyden for å berolige meg (siden jeg er så bekymret hele tiden)?

Anonymous poster hash: 21f46...e98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi, takk for alle svar.

Skrevet

Neida, det er nok ikke noe og bekymre seg for, er selv 9 uker, ikke mye tegn til gravid ;) sånn var det med førstemann og :)

Anonymous poster hash: dab30...892

Skrevet

Akk, gleder meg til den dagen! 2. trimester er lettere, vet du!

Skrevet

Takk for at dere svarte. Det er godt å høre noen si det, hehe.   :)  Gleder meg til 2. tri, heldigvis ikke lenge til!

Skrevet

Det kan hende legen prøver å finne fosterlyden når du skal dit, men hvordan det ligger an med UL kommer vel litt an på om legen har utstyr eller ikke..?

Det er uansett ikke unormalt at symptomene avtar før man runder over til andre trimester, vanlig at både såre pupper og kvalme gir seg.

Men jeg fårstår at du blir bekymret, ubehaget ved kvalme og sårhet er på en måte den eneste måten vi er emosjonellt knyttet til frøet den første tiden.

Dersom du ikke har hatt noen tegn på noe er galt vil jeg tro at alt er i orden.

Skrevet

Det kan hende legen prøver å finne fosterlyden når du skal dit, men hvordan det ligger an med UL kommer vel litt an på om legen har utstyr eller ikke..?

Det er uansett ikke unormalt at symptomene avtar før man runder over til andre trimester, vanlig at både såre pupper og kvalme gir seg.

Men jeg fårstår at du blir bekymret, ubehaget ved kvalme og sårhet er på en måte den eneste måten vi er emosjonellt knyttet til frøet den første tiden.

Dersom du ikke har hatt noen tegn på noe er galt vil jeg tro at alt er i orden.

Ingen tegn på at noe er galt nei, har ikke blødd i det heletatt og føler meg i fin form. Tror bare jeg ønsker dette så mye at jeg tror det ikke skal være mulig, om du skjønner. Jeg får vel bare holde ut til legetimen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...