Gå til innhold

Bruker barna dine hettegensere i bhg/ 1-3 klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ce41e...4d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: fa5df...256
Skrevet

Nei. Ikke hjemme heller.

Anonymous poster hash: 2ef5b...afe
Skrevet

Liker det ikke, men han har et par hettejakker han er veldig glad i. Ellers kjøper jeg ikke gensere med hette, så det blir med de få jakkene.

Skrevet

Ja, men aldri når de melder regn eller om jeg tror det skal regne. Det er så ekkelt med hette under regntøy eller dress. Så faktisk lite på vinteren også.

Storesøster gjør som hun vil, men jeg finner klær til lillebror og styrer det hehe :)

Skrevet

ikke i barnehage, pga kvelningsfare, men skolebarn ja.

Anonymous poster hash: 9e9f2...9a8
Skrevet

Ja, nå siste året i barnehage. Han har ikke brukt det tidligere, men er nå 5 år og ville ha det selv og da svelga mammaen noen kameler og kjøpte dette til ham.

Han ønsket hettegenser fordi mange av vennene har det. Men vet at de tar av hettegensere i barnehagen når de er på lekerommet.

Skrevet

ikke i barnehage, pga kvelningsfare, men skolebarn ja. Anonymous poster hash: 9e9f2...9a8

Er det mer kvelningsfare for en femåring enn for en seksåring?

Anonymous poster hash: b8266...397

Skrevet

Ikke i bhg. Er redf for kvelning. De har begynt å bruke det i 2. klasse.

Og ja, det er større kvelningsfare i bhg enn på skolen. I allefall her vi bor. I bhg er det sklier og klatreapparat ogmye klatring i trær. På skolen her er det hverken sklier eller klatreapparat og de har heller ikke klatret i trærne på skolen.

Skrevet

Og ja, det er større kvelningsfare i bhg enn på skolen. I allefall her vi bor. I bhg er det sklier og klatreapparat ogmye klatring i trær. På skolen her er det hverken sklier eller klatreapparat og de har heller ikke klatret i trærne på skolen.

Hvilken skole går dine barn på da? Ikke lekeapparater i det hele tatt, det hørtes stusselig ut. På skolene hvor de har lekeapparater må det vel være større fare for kvelning da de er oftere uten tilsyn på skolens uteområdet enn i bhg.

Anonymous poster hash: b8266...397

Skrevet

Oi... takk for tipset, for der lærte jeg noe. Puttet hettejakke i skiftekurven i bhg i dag. Den byttes fort ut igjen, merker jeg.

Skrevet

Hvilken skole går dine barn på da? Ikke lekeapparater i det hele tatt, det hørtes stusselig ut. På skolene hvor de har lekeapparater må det vel være større fare for kvelning da de er oftere uten tilsyn på skolens uteområdet enn i bhg.Anonymous poster hash: b8266...397

Joda, det er lekeapparater der, men ikke sklie og klatrestativ.
Skrevet

Svært lite. Jenta i 2 klasse her har vel 2-3 college gensre med med hette. Liker ikke så godt hette. Brukes gjerne i gym, på trening etc eller en sjelden gang.........

Anonymous poster hash: 16814...c91
Skrevet

Jepp, begge bruker det, av og til. 

I dag gikk frøkna med en genser med teksten "Someday I'll be your boss"... ;-)

Anonymous poster hash: 6836e...d2f
Skrevet

bhg til småttasene er det ikke lov med hettegenser, skole vet jeg ikke

Anonymous poster hash: 5da22...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...