Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 I dag har jeg dusjet, lagd frokost+ matpakke, fulgt eldstemann til skolen, gått en 1 times tur med 2 åringen, vært på butikken og handlet inn middag for resten av uken, vært på lekeplassen, tømt oppvaskmaskinen, vasket kjøkkenet, lagd og spist lunsj med 2 åringen og lagt han for formiddagsluren hans og nå skal jeg sette på en vaskemaskin Og alt dette før kl 12 ! Veldig fornøyd med meg selv nå Hva har dere gjort i dag? Ha en strålende mandag alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Åååh du er bare ute etter å gi meg dårlig samvittighet du! Kan du sende over litt energi og tiltakslyst? Anonymous poster hash: e3590...26d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Wow så flink Jeg har vasket tøy og hengt de opp, gitt hunden mat, drukket kaffe, tatt et par viktige tlf og skal ut en tur med hunden min i dette fine været Anonymous poster hash: 37d3d...508
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hvordan får du dusjet mens du passer på 2-åringen? Anonymous poster hash: ab03a...f26
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Nå ble jeg litt missunnelig. Jeg har laget matpakke til meg og mannen, laget kaffe på termos, luftet hundene, dratt på jobb og spist lunch. Nå venter jeg bare på og kunne dra hjem igjen for og lufte hunder igjen før det lages middag og er natta igjen. Kjedelig liv om dagen Anonymous poster hash: 72178...bad
Syngensang Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Eg har dusja og ete frukost...( termin om to veker, så formen er ikkje heilt på topp) gler meg til eg får energi til å gjere like mykje som deg HI;-)
Fae Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Jeg har akkurat våknet Nå får jeg snart frokost på senga siden mannen har fri.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Så god du er Godt å ha noen effektive dager
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2013 Hvordan får du dusjet mens du passer på 2-åringen? Anonymous poster hash: ab03a...f26 Dusjet før han våknet på morningen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 #4 Uansett kunne hun vel ha dusjet og samtidig passet toåringen??? Hvordan var dine barn som toåringer lurer jeg på Jeg har alltid fått til å dusje selv om barna var små. Tok feks med noen leker som de lekte med på badegulvet mens jeg dusjet. Som babyer tok jeg vippestolen med inn på badet, og sang for de mens jeg tok en rask dusj. Nå har ikke mine vært noen rebeller da, så det har liksom aldri vært et problem ;D Anonymous poster hash: 1dcbd...51b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg har sovet ut uten å bli vekket, tatt meg en deilig frokost mens jeg så på nyhetene og alt dette i stillhet uten stress!!! Bestilt time til voksing og pedikyr samt 2 års kontroll til vår datter:) Skal stelle meg litt mer før jeg evt.tar en liten tur på shopping;) ♥ FERIEN har begynt og mammaperm starter neste uke:) ♥ Anonymous poster hash: 6104d...6de
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Tja.. Såpass bør man vel klare å få til om man har fri på formiddagen.. Anonymous poster hash: cd786...6d0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Tja.. Såpass bør man vel klare å få til om man har fri på formiddagen.. Anonymous poster hash: cd786...6d0 Blir du glad inne i deg av å få kommet med en syrlig kommentar til en som er glad for at hun har klart å være effektiv? Så trist. Synes du har vært driftig, HI. Selv kan jeg skryte av å ha laget tre matpakker og kokt havregrøt til like mange i dag morges. Siden det har jeg sittet pal. Skal sies at jeg er sykemeldt med sterk svangerskapskvalmen, men jeg er jammen ikke mye effektiv. Har ikke dusjet enda :/ Anonymous poster hash: 03f6a...fef
Gjest Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Effektiv jente Selv har jeg shoppet, levert unge i barnehage, skal montere en barnestol, laget ferdig slankemiddag til meg i etterpå og nå støvsuge litt
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Hvordan får du dusjet mens du passer på 2-åringen? Anonymous poster hash: ab03a...f26 Hvordan klarer man å IKKE få dusjet bare fordi man har ansvar for et barn? Det har jeg alltid lurt på... Anonymous poster hash: a470e...fb5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Kost oss på morningen før 2 åringen gikk i barnehagen for første gang etter ferien. Har vasket kjøleskapet, sett 5 brudekjoleprogram jeg har tatt opp, gjort Reiki og meditasjon, laget og spist lunsj. Sitter her og nyter å ha noen timer alene etter masse babyforberedelser og en ganske så busy sommer. Er 37 uker på vei, og har noen dager som er helt helvete og andre hvor jeg er ganske mobil. Nå er det tid for relax. Anonymous poster hash: 96bcd...337
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Faktisk gjort skolearbeid i heeeele dag!!! Flink??:-) Du er iallfall flink :-) Anonymous poster hash: 05026...234
Hun med alle ungene Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Så flink du er I dag har jeg fulgt barna til skolen/barnehagen, hvert på helsestasjonen med tvillingene og en liten tur i byen fordi jentene trengte noen nye klær.Dem vokser så fort!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 I dag har jeg dusjet, lagd frokost+ matpakke, fulgt eldstemann til skolen, gått en 1 times tur med 2 åringen, vært på butikken og handlet inn middag for resten av uken, vært på lekeplassen, tømt oppvaskmaskinen, vasket kjøkkenet, lagd og spist lunsj med 2 åringen og lagt han for formiddagsluren hans og nå skal jeg sette på en vaskemaskin Og alt dette før kl 12 ! Veldig fornøyd med meg selv nå Hva har dere gjort i dag? Ha en strålende mandag alle sammen. Bra det, men det heter "skryteinnlegg". Det virker litt dumt ellers. Anonymous poster hash: 57881...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå