Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg er i permisjon med 80 % dekningsgrad. Jeg har fått 80 % lønn som utbetales av arbeidsgiver og dekkes av nav. Men jeg tar ut ferie i løpet av permisjonen. Skal jeg ikke da ha 100 % lønn i de periodene, slik som jeg ellers hadde fått om jeg ikke hadde vært i permisjon? Anonymous poster hash: d024e...e09
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Beklager, overskriften ble veldig klønete.. Jeg mente noe sånt som; Permisjon i 80 % dekningsgrad og ferie Anonymous poster hash: d024e...e09
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Du får ikke lønn når du har ferie. Ferie er pr. def. ubetalt. Inntektstapet veies opp med feriepenger. Endel steder får man riktignok utbetalt lønn 12 måneder i året samt utbetalt feriepengetillegget, men det handler bare om utbetalingsmåte:) Om du får utbetalt lønn + feriepengetillegget eller kune feriepenger (og stopp i lønn), må su snakke med arbeidsgiver om. Uansett blir totalsummen lik. Anonymous poster hash: 507ec...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå