Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Sitter her og snufser meg gjennom fødeavdelingen ( tror ikke jeg har sett en eneste episode uten å snufse litt). Men i dag er det et par som venter på en liten gutt med downs. Og de er jo så herlige. Jeg blir så glad når jeg ser/hører om folk som virkelig gleder seg til barnet skal komme selv om de vet at han eller hun er litt annerledes. Og han faren var jo ikke rent lite kjekk heller da, men det er en helt annen sak... Anonymous poster hash: 3c94b...621
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Sitter her og snufser meg gjennom fødeavdelingen ( tror ikke jeg har sett en eneste episode uten å snufse litt). Men i dag er det et par som venter på en liten gutt med downs. Og de er jo så herlige. Jeg blir så glad når jeg ser/hører om folk som virkelig gleder seg til barnet skal komme selv om de vet at han eller hun er litt annerledes. Og han faren var jo ikke rent lite kjekk heller da, men det er en helt annen sak... Anonymous poster hash: 3c94b...621 Samme her. Fine folk. Anonymous poster hash: 9b014...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå