Gå til innhold

Desigual, kule klær eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en jeans jeg synes var fin og så god ut. Føler meg litt ung for kjolene men veldig typisk førskolelærer i 40 årene :) hehe.. jeg kan sikkert bli slik selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får litt sånn "sosionom/formingslærer på speed" følelse av de klærne der. Blir litt vel mye som skjer etter min smak. Mangler bare limegrønne briller og en kort og en lang øredobb... Ikke min smak.

Anonymous poster hash: 301f0...7e6

Skrevet

Forundrer meg at så mange vet om dette merket...aldri hørt om.... Er jeg ikke gammel nok?

Anonymous poster hash: 746b9...2ff

Skrevet

Det som er kult er når du ikkje tenkjer for mykje på kva andre syns om klea dine. Viss du likar stilen, så går du for den. Mogleg nokon syns det blir too much, men så risikerer du at andre igjen syns du blir kjedeleg i diverse andre kle. Litt vanskeleg å få alle andre til å like stilen din. Betre å konsentrere seg om at du likar den sjølv;-)

Og for å svare på spårsmålet ditt HI, så syns eg klea ser fine ut, men det vktigaste er at passform ol passar til deg;-)

Skrevet

Not. Wannabe crazy;-) Stutt passform og lite kledelig på de fleste jeg har sett med dette merket.

Anonymous poster hash: ab5de...dd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...