Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Klarer ikke bestemme meg helt. Lyst på en sånn kjole egentlig men tenker at kanskje noen synes det er too much. Anonymous poster hash: d088a...cea
Leeloo76 Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Hvis hele garderoben består av klær fra Desingual ville det vært too much En kjole derimot er kult, synes det er veldig variabelt hvor fine de er, men de har flere jeg kunne vurdert å kjøpe, og så har de kule kåper, kunne godt tenkt meg en av dem (men ville ikke brukt dem samtidig).
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Ikke. Virkelig ikke. Anonymous poster hash: 7ccfe...5bb
*Yuna* Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Ikke min smak. Men de har jo noen kule kjoler da
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Jeg synes det er kult. Men ikke for mye nei. Kjolene er stilige da
Gjest meg&mini Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Jeg er ikke begeistret for det merket, synes det er veldig kjerring-aktig:) Nå har ikke jeg sett hele kolleksjonen heller.. Du har ikke link til kjolen da?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Elsker klærne fra Desigual jeg! Kjøper ikke de aller villeste mønstrene da noen er litt too much, men det finnes mye litt nedtonet også. Har alltid vært svart, grå og hvit i klesveien men etter jeg kjøpte min første Desigual kjole skjønner jeg dette med at klær og farger gjør en glad :-) Anonymous poster hash: a588b...99b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Kule klær det Anonymous poster hash: 37ab1...e29
DotM Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Liker det ikke så veldig godt, men hender de har noe kult innimellom
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Jeg er ikke begeistret for det merket, synes det er veldig kjerring-aktig:) Nå har ikke jeg sett hele kolleksjonen heller.. Du har ikke link til kjolen da? Kjerringaktig? Da har vi iallfall totalt forskjellig syn på hva som er kjerringklær for DET hadde jeg aldri tenkt om Desigual. Anonymous poster hash: a588b...99b
Gjest meg&mini Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg er ikke begeistret for det merket, synes det er veldig kjerring-aktig:) Nå har ikke jeg sett hele kolleksjonen heller.. Du har ikke link til kjolen da? Kjerringaktig? Da har vi iallfall totalt forskjellig syn på hva som er kjerringklær for DET hadde jeg aldri tenkt om Desigual. Anonymous poster hash: a588b...99b Hehe... Synes mye kan gå under den kategorien. Det merket også.
Gjest Skofantomet Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Å nei, måtte sjekke ut, slike type klær gir meg angst. Tenker alternative mennesker når jeg ser den typen klær
Påfuglbarn Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Desigual assosierer jeg med fargerike damer i førti årene. Ikke min stil i det hele tatt, men kult til riktig dame.
MissMagica Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Desigual assosierer jeg med fargerike damer i førti årene. Ikke min stil i det hele tatt, men kult til riktig dame. Helt enig!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Dette er kjolen jeg vurderer... Anonymous poster hash: d088a...cea
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 syns ogsåd et er veldig kjeriiing.. litt som "sosionom" i 40 årene som prøver å være crazy. men hvis du liker den burde du jo kjøpe den Anonymous poster hash: afe69...0c1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Not Anonymous poster hash: 7e711...801
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Neiiiiiii! Samme type damer som går med bukse under skjørt. Jeg får vondt i hodet bare jeg går forbi en sånn butikk. Anonymous poster hash: d859b...1ba
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Jeg syntes mye av det de har er stilig, har kjøpt en del av merket. Siste jeg kjøpte var en Veije Desingual haremsbukse og det er den deiligste buksen jeg har.. Det er litt for syrt for meg egentlig men innimellom unner jeg meg ett plagg eller to. Syntes kjolene er flotte så lenge det ikke er for mye som foregår i kjolen. Syntes det er et merke man må velge av med omhu, kan fort bli kræsj med annet eller om det blir for mye! Anonymous poster hash: 2b798...064
Elsker livet Skrevet 2. september 2013 #21 Skrevet 2. september 2013 (endret) Sammen med sko fra naturalista og kortklipt hår med en rød tust i panneluggen er man den perfekte lærer på videregående eller bibliotekar. Jeg liker ikke de klærne så veldig godt. Endret 2. september 2013 av Elsker livet
Poetika med K Skrevet 2. september 2013 #22 Skrevet 2. september 2013 Jeg elsker Desigual! MEN.... Det er et men, det må ikke overdrives. Kjolene er kjempefine, men forutsetter at man ellers holder det enkelt. Enkle sko, enkle (eller ingen) smykker og gjerne litt stram sveis. Overdriver man med f.eks Desigual kåpe over kjolen så blir det too much, og kan minne litt om disse harry gutta som ser ut som om de har blitt spydd ned av Ed Hardy fra topp til tå. Og DET er noe av det verste jeg ser.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #24 Skrevet 2. september 2013 me no likey Desigual... Anonymous poster hash: 8190a...e88
gresskar Skrevet 2. september 2013 #25 Skrevet 2. september 2013 syns ogsåd et er veldig kjeriiing.. litt som "sosionom" i 40 årene som prøver å være crazy. Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: afe695f122fc918347277a8fb6c930c1] afe69...0c1 [/acronym] Jeg elsker Desigual, men så jobber jeg i et sosionomlignende yrke, og er ikke så mange år fra 40 ;-) ;-) Ha ha. Har ikke tenkt over om jeg prøver å være litt crazy, synes bare det er fine klær. ;-) Fint smaken er som baken, kjøp kjolen om du liker den, hva andre mener er vel ikke så nøye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå