Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg trenger litt hjelp av dere. Jeg skal på date til fredag, han skal komme hjem til meg. Sliter litt med inspirasjon til middag for kvelden. Helst ikke noe fisk skalldyr for det er jeg allergisk mot.. vær så snill og kom med noen gode forslag. Er veldig flink til å lage mat så alt går... Anonymous poster hash: dae07...2d7
*Yuna* Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Hva med tapas? Det er alltid en slager Ellers kan du jo gå for biff med noe godt tilbehør Fks gratinerte poteter, asparges og rødvinssaus.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Sjekk trinesmatblogg.no Den er kjempebra, med masse tips, inspirasjon og oppskrifter. Anonymous poster hash: 3a99b...655
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Mitt tips : * Stek 3-4 biff stykker (2 til ham) * Lag gratinerte poteter fra bunnen av * surr spekeskinke rundt ferske asparges ( 2 til dere hver) * stek en klasse cherrytomater i ovnen * Lag en saus ( feks bearnicesaus eller peppersaus eller begge) Alltid en slager når det gjelder å finne mannens hjerte gjennom magen ;-) lykke til ! Anonymous poster hash: 6a6ad...65f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville også gått for biff eller tapas, men kanskje helst tapas? Da kan du lage my i forkant, med biff må du lag alt der og da, ifht tid, stekeos, osv. Heller ta det neste gang. Med tapas finner han garantert noe han liker. Du kan feks se på menyen til steder som serverer tapas og bli inspirert der Anonymous poster hash: 9415a...22c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Jeg tror faktisk jeg ville gått for noe annet enn den klassiske biffen, selv om det alltid er en høydare Hva med en ostesuffle med loff og salat? Eller en hjemmelagd ragu? Eller så ville jeg trålet matprat.no, der finner du masse inspirasjon Hvis du går for biff, hva med helstekt svinefile med bacon surret rundt? Den smører du med fx sennep eller en grillolje og hakker opp fx kruspersille som du gnir steika inn med før du surrer bacon rundt. Da gjør man litt mer ut av det Lykke til, blir nok bra uansett hva du serverer! Kos deg på date Anonymous poster hash: be5dd...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå