Gå til innhold

buss fra bodø flyplass til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går? Hvor jeg kan finne tabell?

Hvor ligger sykehuset i forhold til butikkene, senteret midt i sentrum?

Hvor ligger busstasjonen ifh når jeg skal tilbake til flyplassen?

Anonymous poster hash: e6d1f...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gå inn på www.177nordland.no. Bruk rutesøk til åfinne ut når bussen går. Skriv inn holdeplass "bodø lufthavn" til "nordlandsykehuset. Da kommer det opp tidspunktet bussen går fra flyplassen. Skriv inn omvendt på tilbaketiren. Bussen tar ca 10min. Jeg vil anbefale buss nr.1, den går til bjørndalslia. Den går fordi UIN, så den har avgang hvert kvarter. Da må fu av på stopp nr.5. Vi har ikke sanntidssystem i bussen, og stoppene blir ikke ropt opp. Men vi har linjekart no/index.php?dfi=LinjekartBod031212.pdf

Den røde linjen er buss nr.1.

Ellers er sykehuset ganske sentralt i byen ja. Kan ikke unngå å se en svær grå og stygg høyblokk...

Anonymous poster hash: 9f7c2...d49

Skrevet

Forresten så kan du fint hå til glasshuset og andre butikker, er ikke lange veien. Både glasshuset, sykehuset og flyplassen ligger sentrumsnært.

Men om du har god tid vil jeg heller anbefale deg City Nord. Liker ikke sentrum noe særlig. Buss nr.1 går dit også:)

Anonymous poster hash: 9f7c2...d49

Skrevet

City nord og sentrum er like langt unna sykehuset, bare i hver sin retning. Gangavstand til begge. Og du kan fint gå fra flyplassen til sentrum, ca ti-15 minutter.

Anonymous poster hash: 4cb80...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...