Gå til innhold

Mannen min har en tilsynelatende uhelbredelig allergi.... :((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han synes å være allergisk mot å lukke igjen skuffer og skap. Når jeg står opp om morgenen (han reiser før vi står opp) står alt av skuffer og skap han har vært innom på vidt gap! Heldigvis går kjøkeskspdøren igjen av seg selv, ellers hadde nok den også vært åpen.

Dette blir værre og værre og jeg tenker at det er et spørsmål om tid før han avanserer til også å la være å lukke utgangsdøren når han går, og at han ikke lukker bildøren før han kjører, det kan jo bli katastrofe!!

Noen som har vært borti dette før? Kan lobotomering kanskje ha noe for seg?

Anonymous poster hash: bd9eb...dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, samme her!

Skikkelig irriterende, huset ser jo ransaket ut når jeg står opp :P

Skrevet

haha. 

eller kanskje det er noen fra "den sjette sans"???

Skrevet

haha.

eller kanskje det er noen fra "den sjette sans"???

Hadde det vært så vel.... Men nei, jeg har sett ham, så jeg vet det er han!

Unntaket er forøvrig skittentøykurven. Den lukker han. Eller vent litt, den åpner han jo aldri. Han hiver tøyet sitt oppå lokket og tror at det går gjennom lokket av seg selv!

Anonymous poster hash: bd9eb...dd0

Skrevet

Huff så irriterende :o  Jeg hadde brukt barna som argument. Om han ville de skulle dra ut alle tinga, da får han rydde opp, om han vil de skal skalle hodet osv. Hehe brukt hva som helst for at han skulle lukke etter seg.

Skrevet

Tror jeg ville ha skrudd av alle skapdører og satt alle skuffer OPPÅ kjøkkenbenken.....Selvsagt også fått tatt av dører mellom rom, han bruker la stå oppe, som SKAL igjen..Dodør, baderomsdør, vaskeromsdør etc...

Bare fått gjort det en dag han var på jobb, også ikke sagt noe..Nr han kommer hjem og spør, så bare svar; "det blri så mye enkelre sånn". Så slipper vi og tenke på og måtte LUKKE dører..Er jo så pes, ikke sant..Selvsagt skal lokket på skittentøyskurva også av, og kanskej soveromsdørene også?

Men nå er jeg ikke så veldig hendt, så jeg hadde ikke fått det til i praksis selv ;)

Anonymous poster hash: bd134...299
Skrevet

Haha, huff, her er det jeg som er litt sånn :D

Ikke fullt så ille da, men det står nesten til en hver tid en skapdør oppe enten på badet eller kjøkkenet. Har alltid litt for mange tanker i hodet på en gang, så det går litt fort i svingene her :)

Skrevet

Heng opp en lapp på kjøleskapsdøra hvor du skriver med store bokstaver: husk å lukke skuffene. Hvis ikke det funker vet ikke jeg;-))

Anonymous poster hash: 16ee5...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...