Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 I dag var det kallt ute. Hvordan klær skal jeg ta på unga? Smørte nista dems i går klokka elve tjuetre. Det er bra får da hsr jeg bedre tid i dag til å kle på de ekstra siden det er kallt. Fryser du i dag eller? Anonymous poster hash: 30a4e...fac
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 God morgen. Petrine Anonymous poster hash: 36828...785
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 I dag var det kallt ute. Hvordan klær skal jeg ta på unga? Smørte nista dems i går klokka elve tjuetre. Det er bra får da hsr jeg bedre tid i dag til å kle på de ekstra siden det er kallt. Fryser du i dag eller? Anonymous poster hash: 30a4e...fac Blir du ikke lei? For det er jeg av deg, nemlig. Pelle deg ut og la oss kose oss i fred!!! Anonymous poster hash: 3f0a4...0fe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 I dag var det kallt ute. Hvordan klær skal jeg ta på unga? Smørte nista dems i går klokka elve tjuetre. Det er bra får da hsr jeg bedre tid i dag til å kle på de ekstra siden det er kallt. Fryser du i dag eller? Anonymous poster hash: 30a4e...fac Blir du ikke lei? For det er jeg av deg, nemlig. Pelle deg ut og la oss kose oss i fred!!! Anonymous poster hash: 3f0a4...0fe Så så, la nå Petrine være i fred. Hun prøver jo bare å bli en av gjengen Anonymous poster hash: 36828...785
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Kan dere slutte? Hu har sletta seg og godt er det så nå skal dere fortsette mobbinga? Her skal det være hyggelig så svar heller på spørsmåle eller hopp over tråder dere ikke liker! Anonymous poster hash: 30a4e...fac
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Kan dere slutte? Hu har sletta seg og godt er det så nå skal dere fortsette mobbinga? Her skal det være hyggelig så svar heller på spørsmåle eller hopp over tråder dere ikke liker! Anonymous poster hash: 30a4e...fac Ja, jeg skal slutte å svare deg. Jeg tror ikke du er frisk og jeg vil ikke være med å fyre opp under manien din. Håper du får det bedre snart, og det mener jeg oppriktig. Anonymous poster hash: 3f0a4...0fe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Kan dere slutte? Hu har sletta seg og godt er det så nå skal dere fortsette mobbinga? Her skal det være hyggelig så svar heller på spørsmåle eller hopp over tråder dere ikke liker! Anonymous poster hash: 30a4e...fac Ja, jeg skal slutte å svare deg. Jeg tror ikke du er frisk og jeg vil ikke være med å fyre opp under manien din. Håper du får det bedre snart, og det mener jeg oppriktig. Anonymous poster hash: 3f0a4...0fe Hva er galt med deg? Stått opp med feil bein? Ikke fått deg noe på ei stund?Hva er galt med innlegget mitt? Prøver bare å ha det koselig her, du forsurer miljø! Anonymous poster hash: 30a4e...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå