Gå til innhold

Har lagt ut annonse på finn.no.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor fort man får respons. Vet det er forskjellig, men er det noe med at har man ikke hørt noe på dag en eller to så er det ingen interesse? Noen som har erfaring. Dette er barneklær.

Anonymous poster hash: b35cb...bcb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di gangene jeg har vært på finn har jeg sett at folk ofte overpriser tingene. Dermed mister man interesse. Men om du har overpriset vet ikke jeg noe om, men mange glemmer når man lehger ut at finn er et brukt marked. Så kan hende det er nokk at du bare setter med prisene. :)

Skrevet

Di gangene jeg har vært på finn har jeg sett at folk ofte overpriser tingene. Dermed mister man interesse. Men om du har overpriset vet ikke jeg noe om, men mange glemmer når man lehger ut at finn er et brukt marked. Så kan hende det er nokk at du bare setter med prisene. :)

Takk for tips. Får ta ned prisen visst jeg ikke hører noe. :)

Skrevet

Og håper du har tatt bra bilder av klærne, og at de ikke ligger skrukkete og lite innbydende ut? :)

Skrevet

Er det vanlig relativt billig hverdagstøy bør det gå fort om du har lave nok priser. Er det mer spesialtøy kan det ta tid før de riktige kjøperen dukker opp. Men det å ha gode bilder, tydelige beskrivelser og priser. Jeg med kan sende om kjøper betaler porto, bilde borte = solgt osv. hjelper. Da er det lettere å ta kontakt. Jeg syns det er lettere når man slipper å mase om dette før man bestemmer seg, eller at tingen man er ute etter faktisk er solgt.

Skrevet

Må si meg enig med de andre her. Pris er viktig. Jeg kjøper gjerne pent brukte klær, men har nesten gitt opp å finne på finn.no - det koster gjerne mindre å gå på salg. Ordentlige bilder er også viktig. Menikke gi opp selv om du ikke hører noe de første dagene, jeg har flere ganger opplevd plutselig respons etter flere uker. 

Anonymous poster hash: 475b4...f18
Skrevet

Og håper du har tatt bra bilder av klærne, og at de ikke ligger skrukkete og lite innbydende ut? :)

Håper det. :) Har prøvd så godt jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...