Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg er 8+6, og har i det siste begynt å miste mer hår enn det jeg normalt gjør...Jeg kan dra fingrene igjennom håret, og få med svære "hårdotter" :-o Er det noen vitaminer jeg mangler, eller er dette helt normalt når man har blitt gravid? Jeg har aldri i mitt liv mistet så mye hår. Kommer til å ende opp med en skallet flekk i bakhodet viss det ikke gir seg snart..... Anonymous poster hash: dc4e5...740
vilblimammatrine Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 jeg også! er selv i uke 8, og når jeg dusjer er det helt sinnsykt. Nesten slik at sluktet tetter seg med hår!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Jeg mister også masse hår. Må tømme sluken i dusjen for hår nesten hver uke. Er i uke 10. Anonymous poster hash: 8f248...1c7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Så da regner jeg med at dette er helt normalt? Jeg ser også at sluket i dusjen nesten blir tett ... Jeg syns det er skremmende jeg.... Hilsen -HI Anonymous poster hash: dc4e5...740
BabyBoom-84 Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Jeg mistet masse hår i perioder og da visste det seg å være pga b12 mangel. Fikk nivåene i orden og håret ble mye bedre! Men det kan jo være helt andre grunner, og hormoner er nok hovedgrunnen for mange gravide:)
Tieran Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg mister også mye hår, er 8 uker på vei i dag. Har vært ganske overrasket over dette fordi jeg var så sikker på at man i graviditeten ikke mistet like mye hår som vanlig...? Men det er kanskje litt utover i svangerskapet det "fenomenet" kikker inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå