Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Var på ultralyd og 7-åringen min utbryter "jeg ser hodet der", "jeg ser hjertet", uten at legen hadde sagt at det var de delene vi så på. Synes det var litt smart jeg. Hadde nok ikke greid å se det selv på den alderen, men han er generelt sett opptatt av anatomi, og kan en del av kroppsdelene på latin. Slik som at han vet at når han knakk armen hadde han en radiusfractur. Han forstod også på røntgenbildene hva som var vokseskiver og hva som faktisk var brudd. Er det noen av deres barn som er i overkant opptatt av hva som er inni kroppen, og anatomi og slikt? Føler det er hakket før han ber meg om å få en torso til jul. Anonymous poster hash: 2d58f...787
Anne-B. Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Ja, det må jeg si. Kanskje han blir ortopediingeniør.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Fantastisk! Jeg er helt blank på det anatomiske jeg. Siden han selv virker så interessert i dette hadde jeg nok kjøpt inn alt som er av bøker og lærerikt utstyr tilpasset barn (kanskje litt eldre enn han er?). Ville selvsagt ikke lagt noe press på han om at han MÅ lære alt og utdanne seg innen dette, men selvsagt gøy å sette seg ned og lære seg noe nytt sammen om det som interesserer han. Man blir smartere av å ha barn. Plutselig må man sette seg inn i ting man selv aldri har hatt interesse av. Og barn er jo så nysgjerrige, og spør om alt. Da må vi plutselig søke etter svar på spørsmål som aldri har streifet oss. Spent på hva jeg må høre lange foredrag om i fremtiden! Anonymous poster hash: 37c21...2ff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Han elsker programmer som newton så kommer til å fortsette å la ham se det ihvertfall. Han har en plakat med skjelettet og navna på alle kroppens ben allerede. Sluker alt av informasjon. Men kanskje det er bonusen da for å ha et barn som er klosset og håpløs i sport. Har kjent litt på at det har vært tungt for ham å bli valgt ut sist på fotballtreningen fordi han heller vil studere plantene bak målet enn å løpe etter ballen. Hi Anonymous poster hash: 2d58f...787
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg er sikker på at 7-åringen din er smartere enn 95% av damene på dette forumet ihvertfall! Anonymous poster hash: be09d...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå