Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg kjenner at høsten er kommet jeg, for fullt... Begynt å fryse inne, selv om jeg sitter i langarma genser.. Fryser du? Anonymous poster hash: 9d18d...e36
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor bryr du deg om jeg fryser eller ikke? Kjeder du deg litt eller? Gå og legg deg! Anonymous poster hash: 8bac4...5a2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor bryr du deg om jeg fryser eller ikke? Kjeder du deg litt eller? Gå og legg deg! Anonymous poster hash: 8bac4...5a2 Hvorfor bryr du deg om jeg kjeder meg? Får gå å legge deg sjæl? Anonymous poster hash: 9d18d...e36
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Hvorfor bryr du deg om jeg fryser eller ikke? Kjeder du deg litt eller? Gå og legg deg! Anonymous poster hash: 8bac4...5a2 Hvorfor bryr du deg om jeg kjeder meg? Får gå å legge deg sjæl? Anonymous poster hash: 9d18d...e36 Fordi du må ha seriøse problemer om du faktisk sitter og lurer på om andre rundt omkring i Norge fryser akkurat nå! Jeg tør vedde på at noen fryser, mens noen ikke fryser! WOW!!! Vedder du imot? Anonymous poster hash: 8bac4...5a2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg fryser ikke. Anonymous poster hash: 5012f...5df
Elsker livet Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Jeg er varm generelt og har dører eller vinduer oppe hele dagen for tiden. Går gjerne i capribukse og alltid uten sokker når jeg er hjemme. Ute kjenner jeg det er kaldere, og har begynt med en tynn jakke, sokker og sko som er tette.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Jeg fryser ikke. Anonymous poster hash: 5012f...5df Det var jammen interessant! Nå blir sikkert HI glad! Anonymous poster hash: 8bac4...5a2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Jeg er varm generelt og har dører eller vinduer oppe hele dagen for tiden. Går gjerne i capribukse og alltid uten sokker når jeg er hjemme. Ute kjenner jeg det er kaldere, og har begynt med en tynn jakke, sokker og sko som er tette. Spennende, Elsker Livet! Jeg lurer litt på hvordan sokker du bruker? Tykke sportssokker eller tynne ankelsokker? Anonymous poster hash: 8bac4...5a2
Elsker livet Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg er varm generelt og har dører eller vinduer oppe hele dagen for tiden. Går gjerne i capribukse og alltid uten sokker når jeg er hjemme. Ute kjenner jeg det er kaldere, og har begynt med en tynn jakke, sokker og sko som er tette. Spennende, Elsker Livet! Jeg lurer litt på hvordan sokker du bruker? Tykke sportssokker eller tynne ankelsokker? Anonymous poster hash: 8bac4...5a2 Jeg pleier kjøpe slik sorte 5 pkn. på H&M. De bruker jeg hele året bortsett fra om jeg må bruke sokker når jeg går med bukser som ikke går til ankelen, da er det lavere sokker som gjelder. Ellers hender det jeg bruker noen tykkere sokker i bambus, men de er glatte så det er kun når jeg skal gå med sko hele tiden. Du da? Hvilke sokker bruker du? Endret 1. september 2013 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Jeg er varm generelt og har dører eller vinduer oppe hele dagen for tiden. Går gjerne i capribukse og alltid uten sokker når jeg er hjemme. Ute kjenner jeg det er kaldere, og har begynt med en tynn jakke, sokker og sko som er tette. Spennende, Elsker Livet! Jeg lurer litt på hvordan sokker du bruker? Tykke sportssokker eller tynne ankelsokker? Anonymous poster hash: 8bac4...5a2 Jeg pleier kjøpe slik sorte 5 pkn. på H&M. De bruker jeg hele året bortsett fra om jeg må bruke sokker når jeg går med bukser som ikke går til ankelen, da er det lavere sokker som gjelder. Ellers hender det jeg bruker noen tykkere sokker i bambus, men de er glatte så det er kun når jeg skal gå med sko hele tiden. Du da? Hvilke sokker bruker du? Sportssokker fra Stormberg, de er best.... liker ikke å gå barbent fordi jeg hater å bli møkkete under bena. Anonymous poster hash: 8bac4...5a2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Fryser som bare det om morgenen. Småfryser til langt utover dagen, og om kvelden er det varmt og jeg blir sittende å svette. Min kropp er enten eller. Enten er det for kaldt for meg, eller så er det for varmt for meg. Anonymous poster hash: 944b3...283
Love my kidz Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Jeg fryser nå ja, moren min skal strikke lester til meg og jeg har begynt med pledd og varmer rispute i microen (istedet for varmeflaske) for å ha i senga
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Jeg er varm generelt og har dører eller vinduer oppe hele dagen for tiden. Går gjerne i capribukse og alltid uten sokker når jeg er hjemme. Ute kjenner jeg det er kaldere, og har begynt med en tynn jakke, sokker og sko som er tette. Spennende, Elsker Livet! Jeg lurer litt på hvordan sokker du bruker? Tykke sportssokker eller tynne ankelsokker? Anonymous poster hash: 8bac4...5a2 Jeg pleier kjøpe slik sorte 5 pkn. på H&M. De bruker jeg hele året bortsett fra om jeg må bruke sokker når jeg går med bukser som ikke går til ankelen, da er det lavere sokker som gjelder. Ellers hender det jeg bruker noen tykkere sokker i bambus, men de er glatte så det er kun når jeg skal gå med sko hele tiden.Du da? Hvilke sokker bruker du? Sportssokker fra Stormberg, de er best.... liker ikke å gå barbent fordi jeg hater å bli møkkete under bena. Anonymous poster hash: 8bac4...5a2 Se der! Jammen hadde du ikke lyst å dele trivialiteter med oss, du også! Flinke Elsker Livet som fikk deg ut av ditt hissige skall. Veldig interessant for oss å vite hvilke sokker du liker beste. Og du, om du blir skitten under bena av å gå inne uten sokker kan det være på tide med en gulvvask. Bare et tips altså og om du lurer på hvordan du best skal vaske kan du bare spør her inne. Her er ingen spørsmål for dumme, ikke sant? Anonymous poster hash: 7d098...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå