Gå til innhold

Mannen min kunne sovet hele dagen om han hadde kunnet:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så slitsomt å være den eneste som er "på" hele tida. Han kan legge seg på sofaen rett etter jobb og rett ettrr middag. Og det går self ut over nattesøvnen. Dersom han gjør noe, så må han hvile etterpå. Men han er helt frisk. Trener mye. Hva skal jeg si? Eller gjøre? Kanskje helst det siste. I dag måtte han legge seg på sofaen etter middagsbesøket. Grrr

Anonymous poster hash: 2a367...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna? Har han vært slik helt fra dere fikk barn, eller er det nytt? Hva sier han selv?

Anonymous poster hash: 19576...f91
Skrevet

Ikke sikkert at det fungerer, men finn en unnskyldning for at du må ut av huset etter middag i noen dager. Handle inn småting, innom ei venninne for å levere noe, etc.

Må også si at selv om han er frisk, så kan man ikke være 100% sikker. Klart det er dumt han snur døgnet, det er det som må endres i første omgang. Jeg kan si for meg selv at jeg er totalt utslitt etter jobb, og enda mer etter sosiale sammenkomster, da er jeg helt skutt. Får sove igjen på kvelden, kanskje en time etter jeg har lagt meg, men må slappe av litt på dagen for jeg er helt ødelagt.

Anonymous poster hash: 0cd85...c15
Skrevet

Hvor gamle er barna? Har han vært slik helt fra dere fikk barn, eller er det nytt? Hva sier han selv?

Anonymous poster hash: 19576...f91

4 og 12 år gamle. Har alltid vært tiltaksløs igrunn:(

Skrevet

Ikke sikkert at det fungerer, men finn en unnskyldning for at du må ut av huset etter middag i noen dager. Handle inn småting, innom ei venninne for å levere noe, etc.

Må også si at selv om han er frisk, så kan man ikke være 100% sikker. Klart det er dumt han snur døgnet, det er det som må endres i første omgang. Jeg kan si for meg selv at jeg er totalt utslitt etter jobb, og enda mer etter sosiale sammenkomster, da er jeg helt skutt. Får sove igjen på kvelden, kanskje en time etter jeg har lagt meg, men må slappe av litt på dagen for jeg er helt ødelagt.

Anonymous poster hash: 0cd85...c15

Jeg også er helt utslitt etter jobb. Men kan jo ikke bare legge meg når jeg vil. Vi har barn og stort hus som skal holdes. Slik det er nå gjør jeg 90% av alt arbeidet. Dumme meg som ikke tør konfrontere..

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...