Gå til innhold

Inspirert! Hva har deres gutter på seg i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og merker dere noe til "motepress" ?

Anonymous poster hash: 3bd39...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkar ikkje noko til motepress i bhg nei.  På vinteren brukar dei joggebukser (lindex sine er greie) og ulltrøyer av ulike slag, no sommarstid er det mykje dongeribukser og gensar. 

Skrevet

Merker ikke noe motepress nei.

Gutten min går i joggebukse og genser. Barnehageklærne kjøpes i kjedebutikkene

Han har sko og ytterklær som er av dyrere merker. Men det kjøper jeg pga komfort og kvalitet, ikke for å vise han fram i merkeklær. Tenker stort sett ikke over hva andre har, og håper ikke andre tenker over at min gutt går i merkeklær.

Anonymous poster hash: b570d...bc1
Skrevet

Joggeklær. Synes ikke dongeribukser ser så digg ut å leke i!!!

Anonymous poster hash: 9cbf6...c43

Gjest Julia1984
Skrevet

Joda, dongribukser kommer i alle utgaver. Mine gutter har disse tynne dongribuksene, baggy style. Myke og gode!

Skrevet

Joggebukse, tynne bukser type cargo, myke jeans (sjelden han har det i bhg, om han har jeans er de myke og behagelige, sender han ikke i stive jeans)

T-skjorte under en tynn genser foreløpig.

Så fort det blir kaldere er der ut med bomull og inn med ull. Han bor i ull høst, vinter og vår, gjerne med en joggebukse eller tynn fleecebukse over til bruk inne. (med mindre det blir for varmt) Ull på beina selvfølgelig :-)

Skrevet

Body og bukse (joggebukse eller myk dongeri) i alle slags farger og mønster fra Cubus, Hm, Kapp Ahl og Lindex. Det meste matcher ikke engang. :P

Ikke har jeg merket noe motepress, og ikke hadde jeg brydd meg om det heller. Og han bryr seg i alle fall ikke selv. ;)

Anonymous poster hash: 77aef...8af
Skrevet

Nei, ikke merket noe press. Han er 2,5 og går med genser/t-skjorte og joggebukse når det er varmt og body/genser I ull med longs eller strømpebukse I ull og joggebukse på vinteren.

Tror det nærmeste vi kommer motepress er en forkjærlighet for klær mer Cars eller Angry Birds på hos minien, men de er heldigvis ofte av den rimelige sorten.

Barnehageklær skal være behagelige. Noe av ullklærne koster jo litt, men det blir godt brukt. :-)

Skrevet

Joda, dongribukser kommer i alle utgaver. Mine gutter har disse tynne dongribuksene, baggy style. Myke og gode!

Gutta mine liker også de tynne baggy dongribuksene! De med strikk i livet. Kjempegode! De bruker også joggebukser, men spesielt 3-åringen liker best disse dongeribuksene.

Anonymous poster hash: 97094...34a

Skrevet

Nei, men han er bare 1. Er ikke en person som lar meg påvirke av motepress.

Han har ulabukse eller joggebukse, body og en liten cardigan over. Gortex høstsko og jakke (jakka dropper de på dagen)

Vi har stort sett klær fra H&M, Cubus, Name it eller type Helly Hansen.

Har ikke dyre klær, noe arvet også...men de er alltid rene og nyvasket.

Anonymous poster hash: bb300...3cb
Skrevet

ikke noe motepress her heller. 

Han kler jeg mest i joggebukse og hettegenser/tskjorte. Av og til i dongeribukse, men de er litt mer stive.

Kjøpt på kjedebutikker for det meste, liker best cubus eller kappahl sine joggebukser best pga strikken i livet er så stram. 

Vinterklær og sko har han dyre ting...eller det beste..

Anonymous poster hash: 46711...e28
Skrevet

Har ikke merket noe motepress, men har jo merket meg at det er Cars, Spiderman, Angry Birds som er kult for tiden, og at han gjerne ønsker seg klær med de motivene.

Anonymous poster hash: e85fc...c31
Skrevet

Gutta mine liker også de tynne baggy dongribuksene! De med strikk i livet. Kjempegode! De bruker også joggebukser, men spesielt 3-åringen liker best disse dongeribuksene.

Jeg liker best dongeri når det er så varmt og tørt at han ikke har annen bukse over ute, men hvis det skal noe annet over, synes jeg joggebukser er best.

Anonymous poster hash: bb04e...811

Skrevet

Jeg liker best dongeri når det er så varmt og tørt at han ikke har annen bukse over ute, men hvis det skal noe annet over, synes jeg joggebukser er best.

Høst og vinter bruker vi forresten bare ullundertøy inne og varierer lagene over med temperaturen.

Skrevet

Motepress? Nei, skulle tatt seg ut på en avd fra 0-3 år. Har da såpass guts selv at jeg gir en lang masj i hva andre foreldre har på ungene sine. Her går det i mykt tøy som body, joggebukse, hettegenser og tøfler.

Og alt er stort sett fra H&M, Lindex og Kapahl. Om lille "ole" går i Hilfiger, Burberry eller noe annet fint, så får de gjerne det! Kunne brydd meg mindre.

Skrevet (endret)

Merker ikke noe motepress i vår bhg heller. Barna går hovedsakelig i klær fra de billige kjedene. Barna gjør jo alt fra å male og fingermale, bake og lage mat til å leke med vann og å krabbe/rulle rundt på gress og sand. Det er litt dumt om "Sara" har på seg en 500 kroners kjole fra Lille Lam den dagen hun skal få hjelpe til med å lage spaghetti med kjøttsaus på kjøkkenet. Heller ikke praktisk med pen skjorte og stiv snekkerbukse når hinderbanen skal forseres og sølekaker lages.

Sønnen vår går i trøye/t-skjorte og myk kosebukse på vår, sommer og høst. På vinteren er det "bhg-uniformen" som gjelder, dvs ulltrøye og ullongs :-) Mange inkl oss legger mer penger i sko og yttertøy, samt praktiske ullklær på vinteren.

Endret av Madolyn
Skrevet

Det han vil så lenge han er varm nok, som oftest vil han ha på fotballtrøyer. Helt i orden det så lenge han har langarmet ull under på vinteren.

Ikke merket noe motepress nei...

Skrevet

Her bruker guttene baggy jeans eller joggebukser, t-skjorte og genser. 6 åringen godtar det jeg finner frem, 3 åringen må jeg til tider inngå et kompromiss med, han velger et plagg og jeg resten :) For tiden befinner det seg også regntøy og støvler, vindjakke, shorts og sandaler i barnehagen. På høsten legger vi til parkdress, ulltøy, tynn lue, tynne votter og regnvotter, ullsokker, og på vinteren byttes parkdressen, høstsko og regnstøvler ut med vinterdress og vintersko + varm lue og vintervotter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...