Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned musikk for å brenne det over på cd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo, dette er ulovlig!! Det er å stjele! Gå på Itunes og betal de skarve 8 kronene eller hva det nå er hver låt koster. Synes dere det virkelig er greit å stjele fra musikerne? Vet dere hva det koster å komponere musikk og produsere album?

Skam dere! Tenk at dere studerer i årevis, bruker all din tid på å skape kunstverk som så folk synes det er helt ålreit å bare ta med seg uten å betale for. 

Tenk dere om og betal for musikken!

Annonse

Hallo, dette er ulovlig!! Det er å stjele! Gå på Itunes og betal de skarve 8 kronene eller hva det nå er hver låt koster. Synes dere det virkelig er greit å stjele fra musikerne? Vet dere hva det koster å komponere musikk og produsere album?

Skam dere! Tenk at dere studerer i årevis, bruker all din tid på å skape kunstverk som så folk synes det er helt ålreit å bare ta med seg uten å betale for. 

Jeg kjøper musikk for 3-4000 i året og ja jeg laster ned album hører gjennom de og kjøper de sangene jeg liker.

Sletter albumene etter gjennomhøring.

Anonymous poster hash: d12be...e2b

Hvis det er mulig å få musikken fra Itunes over på cd gjør jeg gjerne det. Sa jeg er helt blank på området, men betaler gjerne for musikken jeg laster ned. HI

Anonymous poster hash: 68db7...c3c

Husk å ha VPN om du skal laste ned.

Nedlasting er pr def ulovlig i Norge, og du må ha en VPN som gir deg f.eks svensk ip adresse.

Nedlastning er ikke per def ulovlig. Masse lovlig nedlastning å finne. både mot betaling å gratis

Husk å ha VPN om du skal laste ned.

Nedlasting er pr def ulovlig i Norge, og du må ha en VPN som gir deg f.eks svensk ip adresse.

Nedlastning er ikke per def ulovlig. Masse lovlig nedlastning å finne. både mot betaling å gratis

Beklager ser at jeg glemte å skrive torrent nedlasting (les: å laste ned gratis)

uansett åssen man anskaffer seg gratis musikk så er det tap for musikkbransjen og gjør det vanskeligere å lage musikk. Anonymous poster hash: 7ba64...d4e

Noen av oss bruker faktisk ganske mange lapper på å kjøpe musikk.

Det å laste ned for gjennomhøring for så å kjøpe de sangene en liker, og ja alle låtene jeg har lastet ned gratis blir slettet innen 3 døgn, anser jeg ikke som ødeleggende for bransjen.

Annonse

uansett åssen man anskaffer seg gratis musikk så er det tap for musikkbransjen og gjør det vanskeligere å lage musikk. Anonymous poster hash: 7ba64...d4e

Det å laste ned for gjennomhøring for så å kjøpe de sangene en liker, og ja alle låtene jeg har lastet ned gratis blir slettet innen 3 døgn, anser jeg ikke som ødeleggende for bransjen.

Trenger ikke laste ned ulovlig for å høre gjennom, det kan du gjøre helt lovlig flere steder som f.eks Spotify.

Anonymous poster hash: 16138...678

Anonym bruker, on 03 Sept 2013 - 15:58, said:

Anonym bruker" data-cid="145654981" data-time="1378208702" data-date="i dag, 13:45 said:

jeg kjenner ikke deg, det du skriver er derfor for meg helt uten mening. jeg skal ikke gå mot noen for og laste ned, jeg er faktisk henne som anbefalt og laste ned fra youtube øverst her,men poenget er likevel at ulovelig eller ei, så skaper gratis nedlastning en mindre musikkbransje. Anonymous poster hash: 7ba64...d4e

Noen av oss bruker faktisk ganske mange lapper på å kjøpe musikk.Det å laste ned for gjennomhøring for så å kjøpe de sangene en liker, og ja alle låtene jeg har lastet ned gratis blir slettet innen 3 døgn, anser jeg ikke som ødeleggende for bransjen.Anonymous poster hash: d12be...e2b

Trenger ikke laste ned ulovlig for å høre gjennom, det kan du gjøre helt lovlig flere steder som f.eks Spotify. Anonymous poster hash: 16138...678

Ønsker ikke å ha spotify, er ikke verre enn det.

• 1 år senere...
Gjest Antarctica

Hør, hør!

Det er skikkelig dårlig moral. Som å stjele i butikken, bare at folk ikke en gang skammer seg over det!

Jeg liker også musikken på cd.

Kjøper de sangene jeg skal ha på i-tunes også brenner jeg de over på cd etterpå.

Lag deg en konto der.

Jeg har heller ikke peiling så sånt men t.o.m jeg fikk det til ;)

Anonymous poster hash: cde49...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...