Gå til innhold

FOR OSS SOM STARTER 1PP NÅ! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaa.. da tok jeg 2 tester i dag tidlig som viste klart positive etter kort tid. Da er jeg vel gravid da? Litt skrekkblandet fryd, trodde ikke skuddet skulle sitte på første forsøk! Da får vi håpe spiren overlever den harde første tiden! Tenk - jeg gravid! Med min lange syklus har den sikkert blitt 3 uker allerede. Tar en digital lørdag når jeg egentlig venter ikm så får vi se hvor mange uker den sier :):) hipp hurra!!!

Gratulerer!! :) jeg venter spent på neste uke når jeg skal teste..

Tok en ny test, og etter tiden kunne jeg, dersom jeg så veldig nøye, skimte en grå skygge. Blir jo helt gal her, kan det stemme? Jeg tror synet bedrar når en ønsker noe så innderlig. Frustrerende, fortsatt ikke TR her i alle fall. Dag 3 med gammelt blod da, uuugh!!

Da er clearblue testen tatt - positiv og 3+ på uke. Sånn er det å ha lang syklus, nesten en mnd på vei før ikm ;) da er nyheten fortalt barnefar og vi gleder oss. Tusen takk for at dere har fulgt meg hit. Nå kan jeg lanskje hoppe over til 1. Trimester forumet?

Annonse

Da var TR på plass hos meg.. Hadde IKM på mandag, og et lite håp om at alt hadde klaffet da TR ikke kom, men dagen etter var den på plass likevel. Litt skuffet såklart :( , men kan vel ikke si at jeg er så veldig overrasket.. Er vel kanskje litt for mye å håpe på full treff på 1. forsøk..

Så da er jeg vel i starten av pp2, og håper på bedre hell denne gangen! :) Flere som blir med videre?

Så kjedelig da, Puselurka.. Men de er veldig heldige de som det klaffer for på første pp da..

Jeg mååå nok bli med deg videre her ja :P

Selv om jeg ikke vil.. men den der tanta må komme så vi kan planlegge neste pp! Plagsomt..

Så kjedelig da, Puselurka.. Men de er veldig heldige de som det klaffer for på første pp da..

Jeg mååå nok bli med deg videre her ja :P

Selv om jeg ikke vil.. men den der tanta må komme så vi kan planlegge neste pp! Plagsomt..

Godt vi er to! ;) har du testet? Helt enig i at det er slitsomt med denne ventingen, hadde vært så mye greiere om det bare "skjedde av seg selv", men sånn er det vel ikke.. Nei sjansen er nok ganske liten for at alt stemmer på første pp, men jeg holder en knapp på oss som er i pp2! :) lykke til!!

Forrige gang jeg ble gravid skjedde det bare, en gang ubeskyttet sex var det som skulle til for meg og samboeren, merker jeg er mye mer stresset denne gangen som vi faktisk prøver. Tar el tester, prøver å finne el dagen og har sex annen hver dag. Merker det hadde vært mye bedre om det bare hadde skjedd en gang til så slipper man så mye tanker og venting! Slitsomt det :P

Annonse

Forrige gang jeg ble gravid skjedde det bare, en gang ubeskyttet sex var det som skulle til for meg og samboeren, merker jeg er mye mer stresset denne gangen som vi faktisk prøver. Tar el tester, prøver å finne el dagen og har sex annen hver dag. Merker det hadde vært mye bedre om det bare hadde skjedd en gang til så slipper man så mye tanker og venting! Slitsomt det :P

Hehe, ja det høres så mye bedre ut.. Men når man først har bestemt seg for å prøve, så er det vanskelig å gå tilbake på det. På en annen måte er det jo litt spennende og, skrekkblandet fryd kanskje, og vente på resultatene.. Blir spennende å følge alle fremover! :)

Har el om noen dager, 14... Hvor tidlig før el får dere el slim?
Kan el være tidligere denne mnd, har syklus rundt 28-31dgr. EL er den 14 (regnet med syklus på 28 dgr).
Prøver for første gang.... Det er altså "kjør på" nå...?

Anonymous poster hash: 308eb...436

Har el 13 tror jeg, fikk el slim igår, dvs 4 dager før! Fortsatt negative el tester, men imorgen bør den bli positiv! Satser på at slim er godt tegn og det bare er å kjøre på de neste dagene ;)

Har el om noen dager, 14... Hvor tidlig før el får dere el slim?

Kan el være tidligere denne mnd, har syklus rundt 28-31dgr. EL er den 14 (regnet med syklus på 28 dgr).

Prøver for første gang.... Det er altså "kjør på" nå...?

Anonymous poster hash: 308eb...436

Snartbabylykke - er jo fortsatt en mulighet :) håper du joiner meg over til 1.trimester. jeg har ikm i morgen, men etter 3 klart positive tester og symptomer på kroppen er det nok ingen tvil :) krysser fingre for deg og at du joiner!!!

Cami246: hvordan har det gått med deg?

Jeg venter fremdeles her, ikke noe TR men heller ikke noe særlig gravid symptomer... bare masse luft i magen, hehe..

EL ca 22 sept, så vi får se da :)

Dere som temper, kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvordan dette funker?

Temper dere der nede? Stiger tempen når det er EL? Hvor mange dager før evt? Helt blond på akkurat det punktet :) hehe

er 22 år å vert gift me min mann i 3 år neste uke :) har 2 barn på 1 å 2 :)

hadde el 7 sept. så venter mens søndag neste uke :)

klarte ikke dy meg å tok test i går som var ultra svak positiv. så blir spennende å se hva testen viser neste søndag :)

vist de har klaffet nå blir terminen 3 juni :)

Hei. Her går det bra. Positive tester og akkurat ca 6 uker på vei utregnet fra sist mens. Spennende :) sliten og litt småkvalm innimellom, samt vanskeligheter med temperatur regulering! ! Men gøy at jeg er gravid, lyst å rope det ut til alle - men får vel vente noen uker til :)

Mamma-prins-prinsesse: drister meg på et forsiktig grautulerer jeg, og krysser fingrene for en sterkere positiv på søndag :)

takk :) tør ikke helt tro på testen før jeg får en test me to sterke streker neste uke :) men når kan jeg igrunn teste ijen ? har en clearblue pluss test liggende. å den ska vel vise positiv opptil fire dager før TR. bør jeg vente til søndag eller kan jeg teste før. hva mener dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...