Gå til innhold

Ang. dusje-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat denne amøbe-tråden: Når på døgnet dusjer dere barna deres?

Hvem faen bryr seg om når andre dusjer barna sine? De dusjer da vel ved behov! Er det så vanskelig å forstå?

Jeg fatter ikke hva dere som lager slike idiotiske tråder tenker på. Det er jo helt vanvittig!

Klarer dere ikke selv å bestemme når dere skal dusje ungene deres så er dere jammen ikke oppegående nok til å få barn! Dette er vel en av de mest idiotiske trådene jeg noensinne  har sett her inne.

Anonymous poster hash: b05f0...e6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du slutte å lage tråder om det andre tar opp?? Fins ikke noe mer kjedlig enn akkurat det hvertfall..

Skrevet

Kva idioti angår overgår vel denne tråden dusje-tråden med godt monn. Du kunne vel stilt spørsmålet i den opprinnelige tråden? Men eigentleg mistenker eg at du slettes ikkje lurer på kven som bryr seg om når andre dusjar barna sine...

Skrevet

Så akkurat denne amøbe-tråden: Når på døgnet dusjer dere barna deres?

Hvem faen bryr seg om når andre dusjer barna sine? De dusjer da vel ved behov! Er det så vanskelig å forstå?

Jeg fatter ikke hva dere som lager slike idiotiske tråder tenker på. Det er jo helt vanvittig!

Klarer dere ikke selv å bestemme når dere skal dusje ungene deres så er dere jammen ikke oppegående nok til å få barn! Dette er vel en av de mest idiotiske trådene jeg noensinne  har sett her inne.

Gleder meg til å lese dine superinteressante tråder! Det blir spennende og håper deblir bedre enn denne for denne var mer intetsigende enn dusjetråden... gjesp!

Så, kom igjen! Lag en interessant tråd! :D

Anonymous poster hash: 6269e...e7a

Skrevet

HI her. Jeg lurer fortsatt på hvorfor noen lurer på dette jeg! Ingen som kan svare på det???

Skrevet

Jeg trodde du skulle slette deg, jeg, Vinglepetrine?

Kan du slutte å spamme forumet, i det minste?

Anonymous poster hash: 5e166...d77
Skrevet

HI her. Jeg lurer fortsatt på hvorfor noen lurer på dette jeg! Ingen som kan svare på det???

Hett stalltips: Small-talk

Venter fortsatt på din superinteressante tråd

Anonymous poster hash: 6269e...e7a

Skrevet

Hva har jeg sagt om å spise for mange kamfer drops før leggetid?? Blir jo helt stoka!:) natta!

Anonymous poster hash: cd803...51e

Skrevet

Jeg trodde du skulle slette deg, jeg, Vinglepetrine?

Kan du slutte å spamme forumet, i det minste?

Anonymous poster hash: 5e166...d77

Vet ikke hvem vinglepetra er, ingen her som er registrert som det om du søker... Men om dette er noen som har lurt på det samme før så skjønner jeg det! At ikke flere reagerer på disse idiotiske trådene er meg et under! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...