Sniksanne Skrevet 19. oktober 2013 #101 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg kommer til å ta en 3d hvis mannen fremdeles er på sjøen når jeg skal på kk på onsdag. Vil at han skal få være med og oppleve dette,han også. Gleder meg veldig, men gruer meg også litt. Godt jeg har svigermor i bakhånd, så jeg slipper å gå alene. Lurer litt på hvordan jeg kan kjenne etter liv. Fastlegen spurte om jeg kjente noe, men kunne ikke svare siden jeg er litt usikker. Jeg er jo fremdeles kvalm, har merkelig bobling i magen,og ellers alle symptomer på plass. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145781595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mietutto Skrevet 20. oktober 2013 #102 Del Skrevet 20. oktober 2013 Mange her som skal på 3d forresten? Tror ikke det blir noe her fikk jo et 3d bilde på oul. Så tenker at det får holde. Altså, for all del om noen hadde spandert på meg hadde jeg ikke takket nei altså.. Vi skal på 3D... fikk jo ikke noe fine bilder på oul, og vil se prinsessa igjen en soste gang før hun kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145781904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlma Skrevet 20. oktober 2013 #103 Del Skrevet 20. oktober 2013 beibilykke: Jeg kjenner også sånn som du beskriver, kjempekoselig! Veeeldig rart da!! Tror ikke vi skal på 3D UL... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145784049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #104 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket. Anonymous poster hash: a7d85...572 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145795859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlma Skrevet 24. oktober 2013 #105 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket. Anonymous poster hash: a7d85...572 Er det noen spesiell grunn til at du ikke får det dekket? Min venninne fikk dekket alt nylig og har gått til behandling jevnlig. Hun er mye bedre nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145795963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #106 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.Anonymous poster hash: a7d85...572 Er det noen spesiell grunn til at du ikke får det dekket? Min venninne fikk dekket alt nylig og har gått til behandling jevnlig. Hun er mye bedre nå Det var vel ikke "alvorlig" nok enda da... Legen mente for øvrig at det var umulig å få bekkenløsning før tidligst uke 20 (uvanlig før uke ) 30, noe jeg VET ikke stemmer. Helt utrolig egentlig, dersom det er meningen at jeg må bli værre før jeg får dekket behandling... Tenker at det ikke er alle som har råd til å betale behandling selv! Gikk venninnen din på Tonus? Anonymous poster hash: a7d85...572 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145796048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibilykke Skrevet 24. oktober 2013 #107 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket. Anonymous poster hash: a7d85...572 Hei!! Det der hørtes veldig spesielt ut!!! Ring legen din og be om henvisning til fysio.og legen må skrive bekkenplager med gangvansker.om legen din er helt idiot så ville jeg kontaktet dr mortensen ved sentrumslegene.fått en privat time der og bedt om henvisning fra han. Da betaler du vel 1000 for timen hos han max men har jo gratis fysio ut graviditen og etter om du behøver! Jeg ba rett og slett legen om henvisning sist jeg var der.hun har aldri sett på meg, kjent på meg eller undersøkt meg på noen måte ifh til bekkenet. Hun gav med henvisningen og jeg er sykemeldt 50% og legen min er i tillegg en über bitch.. hehe.. Når du får henvisning kan du ringe hvem du vil! Men tror de må være innunder en ordning med nav, men det kan du kanskje spørre om når du ringer rundt. Jeg ringte til en fysio på nesttunsenteret der det er en som er ekspert på bekken. Fikk komme inn på gruppetime med andre gravide der vi gikk gjennom øvelser og slikt så fikk vi satt opp ny privat time.min er ikke før i nov. Det er mye venting. Lykke til videre. Du skal IKKE betale 2000kr for dette! Dette SKAL du ha henvisning til!! Ikke gi deg på det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145797700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #108 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.Anonymous poster hash: a7d85...572 Hei!! Det der hørtes veldig spesielt ut!!! Ring legen din og be om henvisning til fysio.og legen må skrive bekkenplager med gangvansker.om legen din er helt idiot så ville jeg kontaktet dr mortensen ved sentrumslegene.fått en privat time der og bedt om henvisning fra han. Da betaler du vel 1000 for timen hos han max men har jo gratis fysio ut graviditen og etter om du behøver! Jeg ba rett og slett legen om henvisning sist jeg var der.hun har aldri sett på meg, kjent på meg eller undersøkt meg på noen måte ifh til bekkenet. Hun gav med henvisningen og jeg er sykemeldt 50% og legen min er i tillegg en über bitch.. hehe.. Når du får henvisning kan du ringe hvem du vil! Men tror de må være innunder en ordning med nav, men det kan du kanskje spørre om når du ringer rundt. Jeg ringte til en fysio på nesttunsenteret der det er en som er ekspert på bekken. Fikk komme inn på gruppetime med andre gravide der vi gikk gjennom øvelser og slikt så fikk vi satt opp ny privat time.min er ikke før i nov. Det er mye venting. Lykke til videre. Du skal IKKE betale 2000kr for dette! Dette SKAL du ha henvisning til!! Ikke gi deg på det! Tusen takk for støtte og gode ord! Jeg skal ikke gi meg på dette nei. Jeg fant i tillegg ut at det er vanskelig å få time når jeg kun kan gå på kveldstid (er ikke sykemeldt, og kan jo ikke bruke arbeidstiden til slikt). Skal kontakte legen igjen og be om henvisning, tror ikke fastlegen vil gi det da han mente plagene ikke er reelle... Får prøve privat lege som du sier. 2000 kr annenhver mnd fram til fødsel er urimelig...! Anonymous poster hash: a7d85...572 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145797865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
l.m. Skrevet 26. oktober 2013 #109 Del Skrevet 26. oktober 2013 Noen av dere som har barn fra tidligere som har erfaringer om å vite, vs ikke vite kjønnet før fødsel? Jeg er veldig usikker. Vet ikke helt om jeg har behov for å vite det, eller om det bare er alle andre som trenger å vite det. Har en noen i familien som har forhåpninger om gutt/jente. Jeg blir glad, uansett hva jeg får... hei hei.. eg venter nr.4 og skal vite kjønn, men med 2. mann valgte eg å ikkje veta kjønn, var utrulig spennande heilt til fødselen.. var faktisk litt sånn att eg var så spennt att fødselen var liksom ikkje så ille merkelig greie.. men med 3. mann ble eg for nysgjerrig igjen he he.. med første mann ville eg veta, rett og slett fordi eg sku kjøpa inn ein masse utstyr og syns da var praktisk og greit og veta da.. samtidig som eg trudde far ville bli litt meir engasjert enn han var (nåke han ikkje ble) ... No vente eg nr 4. 9 år etter 3.mann.. he he... og med ny mann - så no vill me veta da.. igjen av praktiske årsaker (skal jo kjøpa inn da mesta på nytt) også e me fryktelig nysgjerrige.. he he.. - denne gangen er far VELDIG engasjert.. og det er utrulig kjekt... så er fordeler med både å veta og ikkje veta.. du får jo uansett veta da tilslutt.. spørsmålet e vel om du vill utsetta da eller ikkje he he.. lykke te med valet.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145803911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
l.m. Skrevet 26. oktober 2013 #110 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.Anonymous poster hash: a7d85...572 Hei!! Det der hørtes veldig spesielt ut!!! Ring legen din og be om henvisning til fysio.og legen må skrive bekkenplager med gangvansker.om legen din er helt idiot så ville jeg kontaktet dr mortensen ved sentrumslegene.fått en privat time der og bedt om henvisning fra han. Da betaler du vel 1000 for timen hos han max men har jo gratis fysio ut graviditen og etter om du behøver! Jeg ba rett og slett legen om henvisning sist jeg var der.hun har aldri sett på meg, kjent på meg eller undersøkt meg på noen måte ifh til bekkenet. Hun gav med henvisningen og jeg er sykemeldt 50% og legen min er i tillegg en über bitch.. hehe.. Når du får henvisning kan du ringe hvem du vil! Men tror de må være innunder en ordning med nav, men det kan du kanskje spørre om når du ringer rundt. Jeg ringte til en fysio på nesttunsenteret der det er en som er ekspert på bekken. Fikk komme inn på gruppetime med andre gravide der vi gikk gjennom øvelser og slikt så fikk vi satt opp ny privat time.min er ikke før i nov. Det er mye venting. Lykke til videre. Du skal IKKE betale 2000kr for dette! Dette SKAL du ha henvisning til!! Ikke gi deg på det! Tusen takk for støtte og gode ord! Jeg skal ikke gi meg på dette nei. Jeg fant i tillegg ut at det er vanskelig å få time når jeg kun kan gå på kveldstid (er ikke sykemeldt, og kan jo ikke bruke arbeidstiden til slikt). Skal kontakte legen igjen og be om henvisning, tror ikke fastlegen vil gi det da han mente plagene ikke er reelle... Får prøve privat lege som du sier. 2000 kr annenhver mnd fram til fødsel er urimelig...! Anonymous poster hash: a7d85...572 eg kan også anbefale Jan ove forsberg på Elixia Laksevåg - han er knall dyktig.. dersom du får ein henvisning av lege er han også gratis.... du har krav på henvisning når du har bekkenløsning - samt gratis behandling.. stå på.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145803915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
l.m. Skrevet 26. oktober 2013 #111 Del Skrevet 26. oktober 2013 Wow... Skjønner jeg er bortskjemt! Da forstår jeg lettere hvordan man bruker 1000 kroner på ul privat.. Jeg hadde heller ikke orket å vente til uke 24 før jeg fikk snakket med noen. eg får også god oppfølging lege uke 12 - lege uke 14 - JM uke 16 - UL uke 18 og JM igjen i uke 21- så 24.. osv osv.. dette er også fordi eg kjem unnunder høgrisiko - har pacemaker og hjertesjukdom samt ein del andre traume relaterte plager.. er godt å bli tatt vare på når ein har det behovet. dette er 4. minn og har ikkje hatt behov for så tett oppfølging tidligere.. syns det er godt att ein blir tatt på alvor.. ting endrer seg jo med åra.. og ingen svangerskap er like.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145803925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
l.m. Skrevet 26. oktober 2013 #112 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva koster denne Mortensen? Har sjekket Ultralydklinikken på Minde. De tar 1300 kroner, og en får med seg en DVD med bildene på. Noen som har vært der da? eg har vore der i uke 12 - veldig fornøyd.. og utrulig hyggelige folk der.. kan absolutt anbefales.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145803932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #113 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.Anonymous poster hash: a7d85...572 Hei!! Det der hørtes veldig spesielt ut!!! Ring legen din og be om henvisning til fysio.og legen må skrive bekkenplager med gangvansker.om legen din er helt idiot så ville jeg kontaktet dr mortensen ved sentrumslegene.fått en privat time der og bedt om henvisning fra han. Da betaler du vel 1000 for timen hos han max men har jo gratis fysio ut graviditen og etter om du behøver! Jeg ba rett og slett legen om henvisning sist jeg var der.hun har aldri sett på meg, kjent på meg eller undersøkt meg på noen måte ifh til bekkenet. Hun gav med henvisningen og jeg er sykemeldt 50% og legen min er i tillegg en über bitch.. hehe.. Når du får henvisning kan du ringe hvem du vil! Men tror de må være innunder en ordning med nav, men det kan du kanskje spørre om når du ringer rundt. Jeg ringte til en fysio på nesttunsenteret der det er en som er ekspert på bekken. Fikk komme inn på gruppetime med andre gravide der vi gikk gjennom øvelser og slikt så fikk vi satt opp ny privat time.min er ikke før i nov. Det er mye venting. Lykke til videre. Du skal IKKE betale 2000kr for dette! Dette SKAL du ha henvisning til!! Ikke gi deg på det! Takk igjen for tips, sitter med henvisningen i hånden etter et besøk hos privat lege (som for øvrig mente fastlegen min var helt bak mål) og tok fullstendig feil. Anonymous poster hash: a7d85...572 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145808771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibilykke Skrevet 28. oktober 2013 #114 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei jenter! Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.Anonymous poster hash: a7d85...572 Hei!!Det der hørtes veldig spesielt ut!!! Ring legen din og be om henvisning til fysio.og legen må skrive bekkenplager med gangvansker.om legen din er helt idiot så ville jeg kontaktet dr mortensen ved sentrumslegene.fått en privat time der og bedt om henvisning fra han. Da betaler du vel 1000 for timen hos han max men har jo gratis fysio ut graviditen og etter om du behøver! Jeg ba rett og slett legen om henvisning sist jeg var der.hun har aldri sett på meg, kjent på meg eller undersøkt meg på noen måte ifh til bekkenet. Hun gav med henvisningen og jeg er sykemeldt 50% og legen min er i tillegg en über bitch.. hehe.. Når du får henvisning kan du ringe hvem du vil! Men tror de må være innunder en ordning med nav, men det kan du kanskje spørre om når du ringer rundt. Jeg ringte til en fysio på nesttunsenteret der det er en som er ekspert på bekken. Fikk komme inn på gruppetime med andre gravide der vi gikk gjennom øvelser og slikt så fikk vi satt opp ny privat time.min er ikke før i nov. Det er mye venting. Lykke til videre. Du skal IKKE betale 2000kr for dette! Dette SKAL du ha henvisning til!! Ikke gi deg på det! Takk igjen for tips, sitter med henvisningen i hånden etter et besøk hos privat lege (som for øvrig mente fastlegen min var helt bak mål) og tok fullstendig feil. Anonymous poster hash: a7d85...572 Ååå!! Så utrolig godt å høre! Gjør deg selv en tjeneste å bytt fastlege! Det skal jeg gjøre etter dette sv.skapet God bedring med bekken! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145808886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 2. november 2013 #115 Del Skrevet 2. november 2013 Heisann hoppsann. I dag er jeg 18+6 og synes tiden går forferdelig sakte.. Magen har poppet ut nå, så nå ser jeg ordentlig gravid ut. Kjekt det da Bekkenet er ikke helt på topp, har dessverre en del vondt. Regnet egentlig med at det ble bekkentrøbbel fordi jeg hadde sånn forferdelig bekkenløsning sist. Begynte å kjenne det allerede rundt uke 7-8 denne gangen så ser ikke sånn veldig lyst på det. Menmen, fungerer no ganske bra ennå Er blitt omplassert på jobben for jeg har en ganske fysisk tung jobb i utgangspunktet. Synes ikke det er så mye bedre det jeg gjør nå, for nå står jeg oppreist hele dagen... Til vanlig kan jeg sette meg ned mellom slagene. Så får se hvor lenge dette går. Er ikke noe annet jeg kan gjøre på jobben heller. Lillegutt sparker og herjer på, kjenner det daglig og har egentlig kjent det noen uker nå. For noen dager siden såg jeg til og med spark utenpå! Morro! Så det var litt fra denne kanten. Ha en strålende helg alle dere Bergensdamer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145822754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniksanne Skrevet 2. november 2013 #116 Del Skrevet 2. november 2013 Jobb er vanskelig når man skal ha baby. Omplassering og tilrettelegging har vært en kjempesak her på bruket også. Jeg har, etter fryktelig mye om og men, fått byttet skift. Det var mye pes, da sjefen ikke akkurat har vært den mest samarbeidsvillige. Veldig kjedelig med bekkenproblemer altså! Jeg hadde skikkelig låsning her for to uker siden, som heldigvis løste seg med noen timer hos kiropraktor. Plagene er delvis tilbake, men jeg klarer i det minste å gå. Får også trent litt mer for tiden, da kvalmen er begynt å dabbe av, endelig! Har begynt å strikke på noen enkle babyoppskrifter for å korte ned på ventetiden. Kjenner at svangerskap begynner å bli litt mer stas, når magen også begynner å synes. Har også startet på ønskeliste til jul, så smått. Tenkte jeg kunne ønske meg et barnesete, og bæresele fra mine foreldre. Svigerforeldrene bidrar litt til en ny tørketrommel. Skal også ønske meg noe ulltøy og sparkebukser. Noen som har flere forslag til babyting som det kan være en idé å ønske seg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145823611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 2. november 2013 #117 Del Skrevet 2. november 2013 Kjip sjef du har da Sniksanne! De er jo pliktig til å tilrettelegge, hvertfall om man er i en IA bedrift, noe som jeg heldigvis er i. Når det gjelder bekkenet så har jeg dessverre(om jeg kan si det) ikke låsning som går an å løse opp, men her er det løsning det går i. Fysioterapeuten min "diagnostiserte" meg med bekkenlåsning med gangvansker så jeg får hvertfall dekket timene hos henne. Er ikke så mye hun kan gjøre, men er no greit å bli knadd og løst opp littegrann. Har ikke begynt å tenke på babyutstyr ennå, men vi har det aller meste fra førstemann så det er veldig greit. Du kan jo også ønske deg vognpose for eksempel? Bodyer går det jo en million av i begynnelsen. De med sånn knapping eller knyting i siden er veldig grei, så slipper du å dra det over hodet på babyen. Stellebord, er det noe dere vil ha? Isåfall kan jo det også stå på ønskelisten. Vippestol kanskje også? Også hadde vi et sånnt greit sete til å sette babyen i når den bades. Jeg synes den var helt genial for jeg ble aldri helt fortrolig med å holde han med ene armen og vaske med andre og passe på hodet og alt på en gang Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145823786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniksanne Skrevet 2. november 2013 #118 Del Skrevet 2. november 2013 Vil du anbefale stellebord med badebalje, eller badebalje separat? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145824368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 2. november 2013 #119 Del Skrevet 2. november 2013 Badebalje seperat. Vi hadde med balje i, men når det ble litt søling med vann rant det nedi hyllene under. Dessuten var det bare upraktisk når det skulle fylles og tømmes å måtte løfte det opp på plass Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145824488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibilykke Skrevet 9. november 2013 #120 Del Skrevet 9. november 2013 Anbefaler badebalje separert;) enig med Fru Pinne denne gangen skal jeg ha det stativet med balje.tenker å ha det idusjen når baby skal bade.da har jeg tilang på dusjslange og alt som er og det er bare å tømme rett etter uten noe gris og søl. . Ellers hvordan er formen damer skikkelig trist vær vi har her i bergen om dagen!:/.. formen minner grei egentlig. Jobber 50 prosent og er gåen i bekken etter halv dag.men det funker jeg syns tiden går ekstremt sakte for tiden da ; (. Men kjenner masse liv og det er jo kjekt;) Var hos jm på mandag. Det var alt tipp topp tommel opp.! På tirsdag skal keg på KK for å få eleltroder på magen som skal overvåke baby sitt søvn/våken mønster og jeg må gå med aparatet i 24 timer. Det blir spennendes kanskje i løp et av forsøksperioden vi får sneket til oss en ul også. Knis I dag skal vi i bursdag til nevøen og i morgen er det først jobb så middag hos svigers. Neste helg skal vi arrangere familie bursdag for snuppa vår som blir 4 på torsdag! Mye som skjer fremover! Muntlig eksamen må jeg og lese til.. .. Håper alle andre har det suuuupert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145842100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibilykke Skrevet 11. november 2013 #121 Del Skrevet 11. november 2013 Jadda.. Side2!! Not good.. Hehe.. Jaaa, eg kjeder meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145849293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rejen Skrevet 12. november 2013 #122 Del Skrevet 12. november 2013 Mini2009_mini2011_mini2014: 32 år, bergen sør, termin 31.01.14 Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik , termin 03.03.14, venter jente Beibilykke: 25år, bergen sør, termin 03.03.14 ,venter jente MissAlma: 31 år, Bergen nord, termin med første barn 28.02.14, venter en gutt Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg Termin 24.03.14 Fru Pinne: 28 år, fra Fana, termin 25.03.14 Sniksanne: 27år, bor i Fana bydel, termin 27.03.14. Håpefull-2013: 27år, bor i Os, termin 20.02.14, venter gutt Sophia81, 32 år, bor på Nordås, termin 15.03.14, venter nr to, denne gangen en gutt T&G, 34 år, fana bydel, venter nr 2 14. april rejen, 28 år, fana bydel, termin 12.3.14 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145849951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlma Skrevet 12. november 2013 #123 Del Skrevet 12. november 2013 Synes "alle" bor i Fana eller i nærheten Er ensom oppe i nord jeg Hvordan er det med treff og sånn? Er det noen som ønsker det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145850005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini2009_Mini2011_Mini2014 Skrevet 13. november 2013 #124 Del Skrevet 13. november 2013 Veldig kjekt med treff! Var på lunsj med andre høst/vintermammaer i dag. Koselig! Det er en Facebook-gruppe for store bergensmager. Har dere lyst å bli med der? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145854904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beibilykke Skrevet 13. november 2013 #125 Del Skrevet 13. november 2013 Veldig kjekt med treff! Var på lunsj med andre høst/vintermammaer i dag. Koselig! Det er en Facebook-gruppe for store bergensmager. Har dere lyst å bli med der? Ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077306-bergensmammaer-over-28-%C3%A5r/page/5/#findComment-145854916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå