Gå til innhold

Bergensmamma'er over 28 år

Anbefalte innlegg

Mini2009_mini2011_mini2014: 32 år, bergen sør, termin 31.01.14
Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik , termin 03.03.14, venter jente
Beibilykke: 25år, bergen sør, termin 03.03.14 ,venter jente
MissAlma: 31 år, Bergen nord, termin med første barn 28.02.14, venter en gutt
Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg Termin 24.03.14
Fru Pinne: 28 år, fra Fana, termin 25.03.14
Sniksanne: 27år, bor i Fana bydel, termin 27.03.14.

Håpefull-2013: 27år, bor i Os, termin 20.02.14, venter gutt 

Sophia81, 32 år, bor på Nordås, termin 15.03.14, venter nr to, denne gangen en gutt :)

Fortsetter under...

Hvor mange hører til nesttun helsestasjon; )??

Jeg gjør; )

Har første jm time 4 nov.

Jeg hører til Fana helsestasjon som er innunder Nesttun helsestasjon. 

Jeg gikk til jordmor på Nesttun i forrige svangerskap, for det er ikke jm på Fana, men etter fødselen har jeg bare vært på Fana.

Jeg gikk forresten til en jm som heter Hilde, og hun var veldig koselig. Kanskje det er henne du skal til?

Endret av Fru Pinne

Jeg hører til Nesttun helsestasjon! Husker ikke hva hun jordmoren jeg gikk til sist heter, men hun var oki hun. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal gå til både lege og jordmor eller bare til lege denne gangen. Hva planlegger dere å gjøre? Foreløpig har jeg ikke tatt kontakt med jm, og er vel kanskje kø?!

Annonse

Hva er det for et slags tilbud?

Et jeg egentlig gjerne skulle vært foruten ;)

Har Diabetes II og høyt blodtrykk, pluss at jeg er eldgammal, så da kategoriseres det som et høyrisikosvangerskap.

Høres veldig dramatisk ut, men så lenge man blir godt passet på går det veldig greit :)

Virker som det er en del pågang hos jordmor. De ønsker tidlig konsultasjon for de som er i såkalte "risikogrupper". Vi andre må nesten vente. Jeg er i uke 24 første timen. Har gått til lege til nå, og synes det er like greit. Der får jeg vurdert hvor mye jeg kan jobbe, og det er vel egentlig det jeg har behov for, enn så lenge :)

Jm min denne gangen heter tonje tror jeg.. jeg er vel rundt 24-25 uker når jeg går første gang i nov.

Joda silverfox! Hos jm er det kø!!! Eller dvs min søster hører til i sentrum.hun har termin om 7 dager. Hun ringte til helsestasjon når hun vat 10 uker. Neida, de hadde ikke kapasitet. Da måtte hun gå privat! ! Det er jo helt syykt. Så allr gravide har tydligvis ikke likt helsetilbud...

Mini2009_mini2011_mini2014: 32 år, bergen sør, termin 31.01.14

Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik , termin 03.03.14, venter jente

Beibilykke: 25år, bergen sør, termin 03.03.14 ,venter jente

MissAlma: 31 år, Bergen nord, termin med første barn 28.02.14, venter en gutt

Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg Termin 24.03.14

Fru Pinne: 28 år, fra Fana, termin 25.03.14

Sniksanne: 27år, bor i Fana bydel, termin 27.03.14.

Håpefull-2013: 27år, bor i Os, termin 20.02.14, venter gutt

Sophia81, 32 år, bor på Nordås, termin 15.03.14, venter nr to, denne gangen en gutt :)

T&G, 34 år, fana bydel, venter nr 2 14. april

Ooooo, UL om to timer!

Grugleder meg. Gleder meg til å finne ut hva som gjemmer seg inni der, men gruer meg litt hvis vi skulle få dårlige nyheter... Tenkte ikke på sånnt engang sist, da var det bare gøy.

Jaja, det går vel greit tenker eg :D

Annonse

Nå ligger du vel på benken tenker jeg, Fru Pinne :D Eller sitter og venter, var store forsinkelser der i dag allerede 9.30..

Alt vel her, og Lillesøster viser seg å være en meget aktiv liten frøken :wub:

Tenk så herlig/skummelt å skulle bli jente-mamma etter 3 gutter! I mar smeller det! :D

Gratulerer til begge to!! Vi vet ikke hva vi venter, men siden vi har to gutter fra før, regner jeg nesten med at det er en liten pjokk som ligger og spreller der inne :) Spennende!

Silverfox: Godt å høre at du blir godt ivaretatt mtp kontrollene!

Ååårh, misunner dere som har vært å sett knøttet deres :P selv om jeg har vært på oul, og tidli ultralyd, så klarer jeg ikke vente omtrent til jeg er nesten 25 uker og vi skal på 3D :D kan ikke få nok av prinsessen, gleder meg sånn til at hun kommer :D

Bestevenninnen min fikk natt til i går...verdens nydeligste "tante"prinsesse :D ble mer virkeli at jeg faktisk også skal ha :P

Gratulerer med vel overstått ul til fru pinne og silverfox ;) så flott at alt står bra til ;-)

Her fikk jeg vite for 3 timer siden at jeg er blitt tante til i lita jente ;) jeg er så stolt og lykkelig ;') snufs.. Hihi. . Gleder meg helt vilt til babybesøk i morgen;)

Nå er det natta for meg egentlig. Skal kose meg med lille tupp i magen som spreller rundt ;)

Så herlig da mie ;) gratulerer!!

Takker for det ;) gleder meg som en unge på juleaften til endt arbeidsdag i morgen.da skal jeg rett ned å hilse på det lille vidunderet;)

MissAlma : kjenner en del nå. Eller dvs det bomper, snorer seg nede ved blæren og kjenner masse turning inni der.ikke så veldig ofte SPARK mot magen.men det hender det kommer 3-4 stk sånn plutselig på rappen.da kvepper jeg alltid til å hjerte mitt dunker fortere. Hehe. Syns det er litt ubehagelig på en måte.men kjenner det som oftest når jeg ligger på magen.og litt på siden.har fått noen dult nå de siste dagene oppe ved navlen ;) så er det SÅ koselig med doppler. Hørte istad 5cm nedenfor navlen.der dunka hjerte.kom fin klar og høy hjertelyd;) og kunne høre MASSR bevegelse;) anbefaler faktisk doppler nå som vi er så langt på vei;)

Jeg kommer til å ta en 3d hvis mannen fremdeles er på sjøen når jeg skal på kk på onsdag. Vil at han skal få være med og oppleve dette,han også. Gleder meg veldig, men gruer meg også litt. Godt jeg har svigermor i bakhånd, så jeg slipper å gå alene. Lurer litt på hvordan jeg kan kjenne etter liv. Fastlegen spurte om jeg kjente noe, men kunne ikke svare siden jeg er litt usikker. Jeg er jo fremdeles kvalm, har merkelig bobling i magen,og ellers alle symptomer på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...