Gå til innhold

Bergensmamma'er over 28 år

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.

Anonymous poster hash: a7d85...572

Jeg går der et par ganger i uken. Veldig greit! Betalte selv i begynnelsen - 1200 kr for ti klipp - men nå har jeg rekvisisjon fra legen min og slipper å betale selv.

Fortsetter under...

Veldig kjekt med treff! Var på lunsj med andre høst/vintermammaer i dag. Koselig! Det er en Facebook-gruppe for store bergensmager. Har dere lyst å bli med der?

Ja ;)

Send meg en pm med navnet ditt, så kan jeg legge deg til!

Hei jenter!

Er det noen av dere som har erfaring med gravidtreningen på Tonus fysioterapi i Bergen? Jeg sliter litt med bekkenplager og legen anbefalte meg å ta kontakt der. Er det verdt de 2000 kronene? Er det evt andre behandlere i Bergen som er gode på bekkenplager? Får ikke noe dekket.Anonymous poster hash: a7d85...572

Jeg går der et par ganger i uken. Veldig greit! Betalte selv i begynnelsen - 1200 kr for ti klipp - men nå har jeg rekvisisjon fra legen min og slipper å betale selv.

Var så ekstremt lang venteliste der så må forsøke et annet sted...! Men, venter fortsatt da!

Anonymous poster hash: a7d85...572

Blir vel å overdrive å si at jeg er "bitt" av basillen ;) Men jeg strikker :) Et babyteppe fra Nøstebarn :) Har ikke strikket siden jeg gikk på barneskolen, så det er en stund siden :P Hehe.. Men litt gøy er det, men jeg liker ikke ting som tar så laaaang tid ;)

Ellers går det bare fint her. Skal på tredje jordmortime til neste uke, så da blir det nye mål :)

Annonse

Her går det ganske bra, sånn utenom bekkenløsning da. Sykemeldt 50% nå. Driver å lager litt julepynt av ymse slag. Gleder meg sånn til å pynte til helgen :-) strikkingen er jeg ikke helt bitt av, men det kommer snart. Har funnet et kjempesøtt sett til baby jeg vil prøve meg på.

Leter etter fin oppskrift. Hvor fant du?

Husker ikke helt, men det var i et hefte fra Sandnesgarn som min mor har kjøpt. Fant først en kjempesøt dress i siste nr av Foreldre og barn, og denne dressen er på forsiden av det heftet hvertfall. Garnet som skal brukes heter Lanett, om det kan hjelpe.

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg var på kontroll i går. Må si jeg følte jeg fikk mer ut av kontroll hos jordmor, enn hos fastlegen. Føler at jeg blir bedre ivaretatt der. Gleder meg til neste gang.

Har damene begynt å se på vogn? I såfall, hvilken vogn har dere valgt? Etter mye frem og tilbake, kjøpte vi en Brio Happy på salget på Barnas Hus, i mørkeblå. Blir spennende å se når den kommer :) Litt få alternativer på den vognen når det gjelder bilstoladapter, men tror likevel det skal gå bra. Det erjo så enormt myeå velge i...

det er bra sniksanne. at du er fornøyd etter jmkontroll. for min del blir det for mie tjas.... så jeg ringte å sa jeg desverre skulle reise vekk og utsatte timen til slutten av jan.. hehe.. :P.. jaja... skal på kk 06.jan så får nok god peil på ståa da ;)

vi jar kjøpt vogn! bumbleride indie!;) har også en simokombi som vi lurer på å selge!

• 1 måned senere...

Ser at denne tråden er så godt som død. Hvis vi blar noen sider tilbake, var det noen som snakket om trening ved bekkenløsning. Jeg har fått konstantert bekkenløsning, og har begynt på "gravidtrening" hos Tonus på Hop etter henvisning fra lege. Jeg er strålende fornøyd med opplegget der! De er svært flinke på bekkenbunnsplager, og trening av kjernemuskulatur. Gangfunksjonen min er blitt betydelig bedre, men dessverre ikke god nok til at jeg kan komme ut i jobb de seks ukene som er igjen før jeg skal ut i svangerskapspermisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...