Gå til innhold

Bergensmamma'er over 28 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er flott for deg MissAlma og alle andre som kan nyte graviditeten sin og bare kose seg! Skulle jo virkelig ønske jeg og kunne ha det slik! Men den gang ei. Må jo virkelig vurdere om dette blir siste man pga det å gå gravid for min del er tortur (greit nå overdriver jeg en smule da,hehe) men det er ikke en "walk in the park" for å si det slik! Jeg leste gjennom sist svangerskapsdagboken min for en stund siden. Måtte le litt når jeg kom over en tittel " det bøir ingen søsken på deg" hvor det videre stod hvor jævlig jeg hadde det og hvor grusomt dette var og at jeg ALDRI skulle bli gravid igjen.. Hhahah.. Vel, her sitter jeg da, men en ny bolle i ovnen. ;p.. Jeg gleder meg bare såå sykt til å få ut babyen og til å få kroppen min tilbake!!! Wiiii... Bare synd det er mongo lenge til det skjer.

Glad det ikke bare er meg som syns det er nedsig dette her, eller dvs, jeg syns det er utrolig kjedelig for deg sniksanne og frupinne. Det er ikke noe kjekt. Og når arbeidsplassen er som den er blir det en ekstra stor belastning også. Jeg hater å være sykemeldt, bare gå hjemme, ikke gjøre noe.;( helt grusomt er det. Er 50% sykemeldt. Vet ikke om det er godt nok. Skal prøve en stund til. Ganske ferdig i bekken nå etter jeg kom hjem fra jobb i dag, og jeg vagger meg bortover som en 90åring med rullator.. ;(..

Hihi.. Ajajaj.. Dagen syteinnlegg. Vi koser oss nå med vaffler (som ikke ble spesielt god fordi er jo steinharde) så snuppa koser seg med vaffler og jeg venter på at mannen skal komme hjem med egg så jeg kan få røren til vafflene litt bedre så jeg får steikt meg noen vaffler som JEG liker ;)

Ellers er det litt av et bergensvær vi har i dag! Håper dere hàr det flott ladys ;);););););););)

Syns det er flott for deg MissAlma og alle andre som kan nyte graviditeten sin og bare kose seg! Skulle jo virkelig ønske jeg og kunne ha det slik! Men den gang ei. Må jo virkelig vurdere om dette blir siste man pga det å gå gravid for min del er tortur (greit nå overdriver jeg en smule da,hehe) men det er ikke en "walk in the park" for å si det slik! Jeg leste gjennom sist svangerskapsdagboken min for en stund siden. Måtte le litt når jeg kom over en tittel " det bøir ingen søsken på deg" hvor det videre stod hvor jævlig jeg hadde det og hvor grusomt dette var og at jeg ALDRI skulle bli gravid igjen.. Hhahah.. Vel, her sitter jeg da, men en ny bolle i ovnen. ;p.. Jeg gleder meg bare såå sykt til å få ut babyen og til å få kroppen min tilbake!!! Wiiii... Bare synd det er mongo lenge til det skjer.

Glad det ikke bare er meg som syns det er nedsig dette her, eller dvs, jeg syns det er utrolig kjedelig for deg sniksanne og frupinne. Det er ikke noe kjekt. Og når arbeidsplassen er som den er blir det en ekstra stor belastning også. Jeg hater å være sykemeldt, bare gå hjemme, ikke gjøre noe.;( helt grusomt er det. Er 50% sykemeldt. Vet ikke om det er godt nok. Skal prøve en stund til. Ganske ferdig i bekken nå etter jeg kom hjem fra jobb i dag, og jeg vagger meg bortover som en 90åring med rullator.. ;(..

Hihi.. Ajajaj.. Dagen syteinnlegg. Vi koser oss nå med vaffler (som ikke ble spesielt god fordi er jo steinharde) så snuppa koser seg med vaffler og jeg venter på at mannen skal komme hjem med egg så jeg kan få røren til vafflene litt bedre så jeg får steikt meg noen vaffler som JEG liker ;)

Ellers er det litt av et bergensvær vi har i dag! Håper dere hàr det flott ladys ;);););););););)

Jeg sitter her å leser gjennom hvordan alle her opplever svangerskapet... jeg er i fantastisk godt humør fortiden sånn sett i det store og hele, og føler meg mindre gravid nå en frem tom. Uke 17... klarer fremdeles ikke spise noe særli, men kaster sjeldent opp og det er deili :D

Meeeen, bare for å hive inn mine irriterende plager så må jeg si at jeg er sinnsykt sliten om dagene... etter halv dag på jobb er jeg knuuuuse ferdi, får litt dårligere tålmodighet, og må nesten kjempe meg gjennom den siste halvdelen av dagen :( og så er det den forb. Harde avføringen da... må (beklager detaljer) presse meg svett og blå for å få ut det som er der... i dag gikk det lettere enn i går, men off...

Men trøsten i det hele er at jeg minst annen hverdag kjenner kilende harde spark inni meg fra prinsessen, og det gjør alt verdt det :D

Og selv om jeg var ganske lei av å være skamdårli, så ser jeg for meg at prinsessa får et søsken ;)

Ville bare dele min erfaring med dere :)

Nå er det avslapping med mannen som har bursdag :) ha en fin kveld damer :D

Annonse

Trodde vi hadde en terminliste her jeg, men blander sikkert med en annen tråd :P

Mini2009_mini2011_mini2014: 32 år, bergen sør, termin 31.01.14
Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik ;), termin 03.03.14, venter jente
Beibilykke: 25år, bergen sør, termin 03.03.14 ,venter jente

MissAlma: 31 år, Bergen nord, termin med første barn 28.02.14, venter en gutt

Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik ;), termin 03.03.14, venter jente

Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg ;) Termin 24.03.14

:)

Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg ;) Termin 24.03.14

:)

Haha, ikke alltid lett å forklare skikkelig Silverfox ;)

Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik  ;), termin 03.03.14, venter jente

Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg  ;) Termin 24.03.14

Sniksanne: 27år, bor i Fana bydel, termin 27.03.14. 

Når skal du på OUL, Silverfox? Ser vi har termin samme uka...

Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik , termin 03.03.14, venter jente

Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg Termin 24.03.14

Fru Pinne: 28 år, fra Fana, termin 25.03.14

Annonse

Noen som har noen forslag til babyutstyr som er ok å kjøpe brukt? Veldig mye som er uforholdsmessig dyrt,og her sparer vi til større hus.

Det meste av store ting synes jeg er greit  å kjøpe brukt. Sist kjøpte vi vogn brukt, de er jo svindyre nye... Stellebord fikk vi, men der er det sikkert masse å finne brukt. Samme med seng også. Vi brukte sengen som jeg har brukt og mine brødre har brukt, og skal bruke den til babyen nå også, så den er godt brukt. Faktisk over 40 år gammel. Men bytter såklart madrass da. Tenkte jeg vil ha en vugge i stuen så det tenkte jeg å se etter brukt. Bilsetet kjøpte vi nytt, men du kan sikkert finne fint brukte der også. Jeg ville tatt meg en tur innom finn.no og sett litt  :)

Tror jeg ville kjøpt nytt bilsete mtp sikkerhet jeg.vite 100% at det ikke har vært utsatt for skade ol. Pluss et bilsete må du ha til alle barna dine så demkan man jo spare ppå.får man da f eks 3 unger så er det ikke mange pengene pr unge på bilsete ;) er jo mye tilbud ute å går hos f eks barnashus osv. Så meld deg inn i barnashus kundeklubb så får du all info på mail og tips om medlemsfordeler osv ;)

Stellebord trenger man ikke ift om man f eks har en kommode så kan man jo bare kjøpe stelle matte. Men ikea har jo mange enkle billige stellebord ogsprinkelsenger ;)

Vogn er vel det som kan bli dyrest og det er jo litt en smakssak og hvor mye man skal bruke vogn ift hva som er viktig! Skal man bruke mye vogn og slikt ville jeg kjøpt ny mtp garanti og slike ting.

Finn.no er jo et genialt sted å begynne å kikke hvertfall! Kan drømme meg vekk der i timesvis ;) men husk og alltid tilby mindre enn de spør om om, og gjerne sjekk hvor lenge annonsen har lagt ute ;) folk prøver seg alltid med høyere salgspris en det som kanskje er berettiget!;)

Mietutto: 23 år, bergen vest(sør) eller noe slik , termin 03.03.14, venter jente
Silverfox: 37 år, Bergen, omtrent samme område som Mietutto tenker jeg Termin 24.03.14
Fru Pinne: 28 år, fra Fana, termin 25.03.14

Håpefull-2013: 27år, bor i Os, termin 20.02.14, venter gutt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...