Gå til innhold

Bergensmamma'er over 28 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! 32 år og gravid for 3. gang. Termin månedsskiftet jan/feb. Det er planlagt et førete treff på Matbørsen nå på mandag kl 19.30 for oss vintermager i Bergen. Sjekk BIM-treff/Bergen. Der er det jo bare å slenge seg med!! :-)

Der var gruppa ja :) koselig!!

25 år.venter nr 2 med termin 01.03.14.

Oul 27 sept;) da får vi vite om det blir en gutt eller jente;) wii.. storesøster på snart 4 (09) gleder seg masse og håper på jente ;) der har hun navnet klart alt! Synne ;) et for såvidt veldig fint og søtt navn. Men blir kanskje litt vel likt hennes. Hun heter Sunniva :)

Skal dere andre vite kjønn?;)

Hei! 32 år og gravid for 3. gang. Termin månedsskiftet jan/feb. Det er planlagt et førete treff på Matbørsen nå på mandag kl 19.30 for oss vintermager i Bergen. Sjekk BIM-treff/Bergen. Der er det jo bare å slenge seg med!! :-)

Så koselig da ;) er dere mange som skal?;)

Ja, det blir koselig. Tror det er en 5-6 stykker, kanskje flere. Kjenner ikke hverandre, så blir kjekt å møtes! Jeg har gode erfaringer fra tidligere BIM-grupper- veldig fint å ha noen å møtes med ila permisjonstiden (og før;). Så kom-kom! :)

Høres koselig ut med treff :) Men tror heller jeg blir med neste gang :) Føler på en måte at det er litt "tidlig" ennå :)

Ang. å vite kjønnet den 27.,  jeg har ikke helllt bestemt meg (men tror allikevel jeg har det :P ). Jeg er altfor nysgjerring, men samtidig hadde det vært kjekt å få en overaskelse også da... Men tror nok at jeg kommer til å ville vite det, hvis det er mulig da ;)

Annonse

Noen av dere som har barn fra tidligere som har erfaringer om å vite, vs ikke vite kjønnet før fødsel? Jeg er veldig usikker. Vet ikke helt om jeg har behov for å vite det, eller om det bare er alle andre som trenger å vite det. Har en noen i familien som har forhåpninger om gutt/jente. Jeg blir glad, uansett hva jeg får...

Du kommer til å bli glad uansett hva du får :-) Tror det er svar godt nok. Jeg har ikke visst kjønn før, har to gutter, og vet det heller ikke nå når 3. er på vei. Jeg tenker uansett at kjønn er mindre viktig - jeg har iallefall valgt å få et barn til, ikke prøve å få jenten, hvis du skjønner. Men hvis du ikke klarer vente: kjør på og spør på UL. Kanskje de kan se det og du kan handle søte babyklær i rosa/blått istedenfor mer nøytralt tøy. Lykke til!

Jeg var på "Mor og meg" i går og handlet masse fine gravideklær. Herlighet så mye fint de hadde i den butikken :wub: *smelt* Og så hyggelig og god service, følte meg skikkelig ivaretatt. Og føler meg sååå smekker i mine nye mamma-klær!

(OG en stor fordel at de er de eneste som har hatt lange nok bukser til meg på nesten 180 cm)

Flere enn meg som sliter med dårlig matlyst? All mat smaker rart. Jeg spiser sunt, men spiser mye av det samme hele dagen igjennom. Når det er tid for middag, har jeg ikke lyst på noe. Mannen lager mat, for jeg blir kvalm av matlaging. Når maten er på bordet, spiser jeg bare et par biter, og er så kvalm og mett at jeg må slutte å spise.

Den fasen er heldigvis over nå. Men hatt det på samme måte. Er 16+4 i dag. Ting kan fortsatt smake rart og jeg blir stapp mett/uvel av halvparten av det jeg pleide å spose før mageboeren kom! Men skal vel være glad for det.legger legger lite på meg hvertfall; )

Jeg synes alt smaker det samme, men lukter jo bedre enn hunden i huset...

Og så blir jeg for fort mett... har gått ned 3 kg de siste 4-5 ukene, men det er vel kanskje pga kvalmen og porselenspyntingen ;)

Gleder meg til å se den lille rakkeren om 11 dager :D og til å kjenne bevegelsene...gjør alt så verdt det tror jeg :)

Må bare holde tråden oppe jeg! ;)

Håper alle der bergensmammaer har det bra ;-) her venter vi på vogn som er bestilt (så på sporingen at den er sendt fra sandefjord) wii får den kanskje i morgen da ;)

Og eller er det nedtelling til Oul fredag 27 ;) hurra!! Bare 9 dager til!! Da får vi forhåpentligvis vite om det er gutt eller jente! Vi har veldig lyst på gutt siden vi har jente fra før, men blir overlykkelig uansett og at barnet er friskt er jo det aller viktigste; )

Ligger på sofaen og sløver foran ettermiddagen og tenkte og hente meg en liten godbit fra skapet! SOHO!! SÅ glad for at den er tilbake ;)

God lillelørdag videre damer ;-)

Lurer på om jeg, beibilykke og missalma krysser hverandre den 27. Uten å vite om det ;) vi har time ganske tett den dagen ;)

Jeg priser meg overlykkelig for at jeg har fått i meg TRE tacoskjell i dag!! Meste jeg har fått i meg på leeeenge :D

Vi må klarer å holde tråden oppe damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...