Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg sliter sånn. Vi har skinnpose fra førstemann som er fin og varm. Men siden dette blir mitt siste barn har jeg så lyst på Risa Rosa pose. Hva ville dere gjort? Jeg har jobbet en del ekstra i sommer, så jeg skal ha råd til det, men er sånn i tvil og.... Anonymous poster hash: 54300...977
Serepta Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Hadde nok valgt saueskinnspoise, selv om risa rosa posene er nydelige. Ser for meg at de er søte til baby, men blir fort skitne og kanskje ikke tåler så mye når barna blir større.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Risa risa posene er flotte de, men ærlig talt så gjør det seg jo med et nydelig vognteppe også? Anonymous poster hash: 36322...c2d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Kommer an på hvor du bor. Jeg synes at sauskinnspose er høst / vårpose, men for tynn på vinteren. På vinteren brukte jeg voksipose som er lun, varm og god så baby slipper å ha så voldsomt med klær på seg, får fin bevegelighet og ligger lunt i vogna. Jeg bor i nord. Anonymous poster hash: 0dcc9...dac
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Kommer an på hvor du bor. Jeg synes at sauskinnspose er høst / vårpose, men for tynn på vinteren. På vinteren brukte jeg voksipose som er lun, varm og god så baby slipper å ha så voldsomt med klær på seg, får fin bevegelighet og ligger lunt i vogna. Jeg bor i nord. Anonymous poster hash: 0dcc9...dac Jeg bor i Trøndelag, er kalde vintre her.. Anonymous poster hash: 54300...977
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Hadde nok valgt saueskinnspoise, selv om risa rosa posene er nydelige. Ser for meg at de er søte til baby, men blir fort skitne og kanskje ikke tåler så mye når barna blir større. Ja, det er sant det...:-) Tenkte å bare bruke den i baby tiden, og så selge den jeg da...HI Anonymous poster hash: 54300...977
Appelsinpiken Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Ville lett kjøpt risarosa posen om jeg hadde råd av og til er det fint å unne seg noe fordi man har lyst!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Kommer an på hvor du bor. Jeg synes at sauskinnspose er høst / vårpose, men for tynn på vinteren. På vinteren brukte jeg voksipose som er lun, varm og god så baby slipper å ha så voldsomt med klær på seg, får fin bevegelighet og ligger lunt i vogna. Jeg bor i nord. Anonymous poster hash: 0dcc9...dac Jeg bor i Trøndelag, er kalde vintre her.. Anonymous poster hash: 54300...977 Da ville jeg valgt noe varmere og lunere enn sauskinnspose til en januarbaby. Vet ikke hvordan Risa Rosa posene er annet enn at de er fine, men er de varme nok? Anonymous poster hash: 0dcc9...dac
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Ville lett kjøpt risarosa posen om jeg hadde råd av og til er det fint å unne seg noe fordi man har lyst! Ville du? Tenker det er litt råflott,men jeg skal ha samme vognen som jeg hadde med førstemann, og vi har jo det meste av utstyret.. og den er jo så lekker!! Anonymous poster hash: 54300...977
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Kommer an på hvor du bor. Jeg synes at sauskinnspose er høst / vårpose, men for tynn på vinteren. På vinteren brukte jeg voksipose som er lun, varm og god så baby slipper å ha så voldsomt med klær på seg, får fin bevegelighet og ligger lunt i vogna. Jeg bor i nord. Anonymous poster hash: 0dcc9...dac Jeg bor i Trøndelag, er kalde vintre her.. Anonymous poster hash: 54300...977 Da ville jeg valgt noe varmere og lunere enn sauskinnspose til en januarbaby. Vet ikke hvordan Risa Rosa posene er annet enn at de er fine, men er de varme nok? Anonymous poster hash: 0dcc9...dac Jeg har hørt at den er varm og god :-) fordelen er at den kan snurpes rundt hodet til barnet, det kan ikke saueskinnsposen vi har fra før.... Anonymous poster hash: 54300...977
Appelsinpiken Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Ville lett kjøpt risarosa posen om jeg hadde råd av og til er det fint å unne seg noe fordi man har lyst! Ville du? Tenker det er litt råflott,men jeg skal ha samme vognen som jeg hadde med førstemann, og vi har jo det meste av utstyret.. og den er jo så lekker!! Anonymous poster hash: 54300...977 ja, det ville jeg uten å nøle. Får jeg vinterbarn en gang står den høyt på ønskelisten. Spør deg selv: Vil du gå rundt å irritere deg over at du ikke kjøpte den? Der har du svaret ditt
Hun med alle ungene Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Jeg har risa rosa til tvillingene mine,de posene er så nydelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå