Gå til innhold

Utroskap eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om jeg er utro eller ei.

Jeg har forelsket meg i en kollega. Det er gjengjeldt. Vi flørter litt i hemmelighet og han kaller meg "jobbkjæresten". Vi har snakket om at vi burde møttes før vi møtte våre respektive ektefeller.

Vi har derimot aldri gått over streken fysisk. Var nær ved å kysse en gang men begge stoppet.

Han stryker hånden min innimellom.

Jeg lengter etter ham når jeg er borte fra jobb. Men elsker mannen min og vil ikke bryte opp familien. Han føler det på samme måte.

Dette har pågått i et halvt år. Vi sender aldri meldinger hverken på sms, Mail eller Facebook.

Er jeg egentlig utro?

Og før noen sier det - jeg hadde blitt lei meg hvis mannen min hadde fortalt meg at han hadde det slik....

Anonymous poster hash: 6258c...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utro er du ikke, men det er langt over streken for hva jeg ville syntes var ok i mitt forhold.

En ting er å være betatt, men å leke med ilden slik dere gjør, kan være veldig farlig.

Er du villig til å gjøre barna dine til skilsmissebarn for dette?

Skrevet

Nei du er ikke utro. Men du er i skikkelig trøbbel. Slutt med det du (nesten) driver med mens du ennå har æren i behold. Jeg ville faktisk ha byttet jobb, det er nesten utenkelig at du kan bryte noe så følelsesmessig engasjerende og fortsatt fysisk treffe ham hver dag. Sorry!

Skrevet

Ikke utro forsåvidt, men jeg ville opplevd det du driver med som et like stort svik som fysisk utroskap.

Skrevet

Ja du er utro.

Anonymous poster hash: 520f3...352

Skrevet

Utro når du føler du må skjule det.

Skrevet

gråsone, bytt jobb NÅ

Anonymous poster hash: 6b413...036
Skrevet

Nei du er ikke utro. Men du er i skikkelig trøbbel. Slutt med det du (nesten) driver med mens du ennå har æren i behold. Jeg ville faktisk ha byttet jobb, det er nesten utenkelig at du kan bryte noe så følelsesmessig engasjerende og fortsatt fysisk treffe ham hver dag. Sorry!

Enig!

Du er kanskje ikke fysisk utro, hi, men det er et enormt svik ift mannen din! Min mann hadde vært på huet og ræva ut om han hadde gjort dette....

Anonymous poster hash: c75d6...a3c

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om det var mannen din som var forelsket og flørtet slik? Det er iallfall et kraftig svik.

Skrevet

Vel...utro og utro, fru blom. Du lever hvert fall farlig.

Skrevet

All den tid du og kollegaen din deler dette og snakker om det dere imellom så synes jeg det er litt over streken. Men nei, jeg kaller det ikke utroskap. Men jeg hadde kuttet all kontakt med han og holdet det til et minimum av hva dere absolutt må. Og for all del IKKE gå på julebordet!!

Hvis du elsker mannen din så ikke kast bort det du har!

Anonymous poster hash: dc3d3...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...