Gå til innhold

Aldri trodd at det skulle skje meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag var vi på oul og vi venter hele 3 babyer.

Det føltes så uvirkelig, jeg både gråt av glede og av desperasjon. Vi har ei datter fra før, og hadde tenkt å stoppe etter nr 2.

Har en travel tid i vente, og håper at det føles med virkelig med tiden.

Har du fått tvilliger/tvillinger? Hvordan er det i barseltiden? Travelt?

Takker for all råd

Anonymous poster hash: dd46d...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj gratulerer :-)

Jeg har et vennepar som fikk tvillinger og de fikk masse råd på en eller annen internettside/plattfor mun for tvillingforeldre!

Skrevet

Sjekk allerede nå om kommunen har noe hjelp dere kan søke på.

Meld dere inn i tvillingklubben.no da får dere gode rabatter mange steder.

Jeg har bare tvillinger, det er travelt nok.

Gratulerer med alle tre :)

Anonymous poster hash: c6285...146

Skrevet

Wow!!!! En ting kan jeg si deg; du får det TRAVELT!!! ;) .....og en annen ting; FANTASTISK!!! :) :) Jeg har selv tvillinger på åtte mnd. Det har vært en travel tid, men absolutt ikke uoverkommelig. De siste par mnd har vært helt nydelige, tvillingene har SÅ stOr glede av hverandre. De prater, ler og synger. Ser allerede nå det sterke båndet de har til hverandre. Dobbelt så travelt, dobbelt så bra :) :) Eller for din del; trippel så travelt, trippel så bra :) :) :) Håper du har gode mennesker rundt deg, som kan hjelpe i en travel hverdag.

Lykke, lykke til!!! :)

Anonymous poster hash: 3e49a...8f6

Skrevet

Fredag var vi på oul og vi venter hele 3 babyer.

Det føltes så uvirkelig, jeg både gråt av glede og av desperasjon. Vi har ei datter fra før, og hadde tenkt å stoppe etter nr 2.

Har en travel tid i vente, og håper at det føles med virkelig med tiden.

Har du fått tvilliger/tvillinger? Hvordan er det i barseltiden? Travelt?

Takker for all råd

Anonymous poster hash: dd46d...571

http://frumamma.blogg.no/

Anonymous poster hash: a8e93...330

Skrevet

Ikke for å være kjip, men regner med at du vet at dette er høyrisiko? Gratulerer alikevel, og måtte det gå bra! :-)

Anonymous poster hash: fdfa4...616

Skrevet

Ikke for å være kjip, men regner med at du vet at dette er høyrisiko? Gratulerer alikevel, og måtte det gå bra! :-)

Ikke for å være kjip? Det er det kjipeste svaret jeg har sett på lenge! Hva var poenget med det? "Du er klar over at dette kan gå galt, men lykke til?!"

Anonymous poster hash: ec84d...aef

Skrevet

Oi :o  Gratulerer så masse :)   Vet ikke så masse om tvillinger eller trillinger og hva man kan forvente, men det blir nok travelt og veldig gøy når de har hverandre i oppveksten.

Ønsker dere lykke til :)

Skrevet

For et kronidiotisk svar å komme med til den anonyme over her!! Skam pp deg!!

Ville bare si gratulerer så masse ;) fantastisk! Er de selv laga?;) har du hatt på følelsen av at det var flere før ordinær ul?;)

Du går nok en travel men fantastisk tid i møte! Ingen erfaringer selv! Lykke tol!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Så spennende :)

Husker jeg lå på sykehuset sammen med en som ventet trillinger ( hun lå der kun for å slappe av ) fin form og ikke ett strekkmerke;)

Anonymous poster hash: 913ca...2bc

Skrevet

Ikke for å være kjip, men regner med at du vet at dette er høyrisiko? Gratulerer alikevel, og måtte det gå bra! :-)Anonymous poster hash: fdfa4...616

Ikke for å være kjip? Det er det kjipeste svaret jeg har sett på lenge! Hva var poenget med det? "Du er klar over at dette kan gå galt, men lykke til?!" Anonymous poster hash: ec84d...aef

Joda, sikkert kjipt å høre, men det er sannheten. Jeg fikk ikke høre det og jeg mistet alle tre. Så overgangen fra å tro at alt selvfølgelig skulle gå bra til at det overhodet ikke gikk bra kom så forbannet brått på. Skulle ønske at jeg hadde fått mer info. Jeg sa forøvrig ikke lykke til HI, men måtte det gå bra. Dette fordi jeg ønsker HI og babyene alt godt, ikke noe annet. Slutt å lage bråk ut av ingenting.

Skrevet

Wow, gratulerer! Jeg har selv en bekjent som fikk trillinger (2 gutter og ei jente) for snart fire år siden. De er veldig premature, men er nå friske og raske, og har nesten ikke hatt noen komplikasjoner. Og ja, hun innrømmer selv at de første årene har vært utrolig slitsomme, men nå som de begynner å bli eldre, er det så mye glede og de har et bånd og samhold som få andre har :) Lykke til TS!!

Skrevet

Gratulerer. En av min gode venninner har trillinger. Det er hektisk , men trippel glede. Hun har og en fra før. Skaff dere rutiner, det tror jeg er alfa og omega. Lykke til.

Anonymous poster hash: cee9c...13c

Skrevet

Vil bare gratulerer deg så mye!!  :D Har bare 1 barn, og kan se for meg at du får det travelt, men tro det samholdet de barna vil få! Lykke til videre i svangerskapet og tiden etter! :)

Skrevet

Ikke for å være kjip? Det er det kjipeste svaret jeg har sett på lenge! Hva var poenget med det? "Du er klar over at dette kan gå galt, men lykke til?!"

Anonymous poster hash: ec84d...aef

Haha, enig!!

Skrevet

Hjelpes, for et negativt svar over her. Vil heller si: gratulerer, og du vet det aller meste går seg til. Tror dette går bra! :)

Anonymous poster hash: 59068...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...