Tyren78-09+12 Skrevet 1. september 2013 #1 Del Skrevet 1. september 2013 Er det vanlig å få innkalling til tannlege når man er rundt 3 år? Hørte ei som sa det idag, og min gutt på 4 har ikke fått noe innkalling. Vi flyttet den sommeren før han fylte 3 år, så mulig han har falt ut av systemet`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessensMor Skrevet 1. september 2013 #2 Del Skrevet 1. september 2013 her vi bor er ikke det vanlig. her blir de innkalt det året de fyller fire. Jeg bare ringte til de og fikk time. siden vi ikke hadde hørt noe og det var gått noen mnd etter hun ble 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valkyrien Skrevet 14. september 2013 #3 Del Skrevet 14. september 2013 Vi fikk innkalling i dag, og guttungen er 3 år gammel. Det er visst forskjell fra kommune til kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. september 2013 #4 Del Skrevet 17. september 2013 3år her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren78-09+12 Skrevet 28. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 28. september 2013 Takk for svar. Snakket med de på helsestajon, og de sa at den som flyttet ofte ble litt "glemt"..så jeg fikk telefonnr til tannlegen og skal ringe å sjekke opp dette selv Er visst vanlig rundt 3 års-alder her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå