Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Mens man er i et helt grei (om enn ikke lidenskapelig) forhold ? Det e rlitt kjedelig hjemme etter 15 år med samme mann. Har de siste ukene hatt en innom jobben for å ordne noe greier flere ganger, og jeg er rett og slett litt småforelsket. Han er helt ordinær, og har et helt ordinært yrke. Men han har hjupet oss i en vanskelig situasjon, og utvist ro og trygghet vi trengte. Nå gleder jeg meg til hver gang han kommer, selv om jeg egentlig ikke vil ha disse følelsene. Gift er han også. Vanlig ? Går det over ? Anonymous poster hash: e0623...87a
<3 2G <3 Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Helt vanlig, går over. Har skjedd meg flere ganger. Det er noen mennesker som bare har den effekten på en.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Det som er ille er at om han hadde tatt initiativ, så tror jeg at jeg hadde sagt ja. Forelskelse er skummelt. Blir jo helt irrasjonell. Anonymous poster hash: e0623...87a
valkyrien Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg har ikke blitt betatt av noen annen i løpet av 8 år med mannen min. Men jeg ble det i tidligere forhold, så kanskje det sier noe om hvordan man egentlig ser på det forholdet man er i?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Det hender jeg blir betatt av andre menn. Det betyr ikke at jeg ville ha gjort noe med det i praksis. Etter 11 år med samme mann tenker jeg at det er helt greit å bli betatt av andre innimellom, det blir bare en piff i samlivet. Jeg setter stor pris på det jeg har hjemme, og ville ikke sette det på spill. Anonymous poster hash: 209fc...f87
Gjest yrild Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 helt vanlig og det går over :-) men for ha sagt det... så gruer jeg meg også till den dagen kommer! Håper jeg klarer å tenke med hodet...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Helt vanlig, og sunt er det også tror jeg. Så lenge man ikke gjør noe mer ut av det. Anonymous poster hash: 1b998...53a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Men skummelt er det. HI Anonymous poster hash: e0623...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå