Gå til innhold

Dere som var sammen lenge med X og hadde barn sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fant en ny?

Og X en fant seg ny dame?

Anonymous poster hash: c9d67...01b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ny kjæreste litt over to år etter det ble slutt. Han fikk ny dame rundt samme tid.

Anonymous poster hash: 388b2...1bd
Skrevet

Fikk ny kjæreste 3 år etter. Han er fremdeles singel 7 år etter bruddet..

Skrevet

Jeg fikk kjæreste ca 1 år etterpå. Han etter et par mnd, de hadde noe på gang før det ble slutt mellom oss...

Anonymous poster hash: 2bbcb...e47

Skrevet

Det gikk altfor fort. Jeg traff han jeg er sammen med nå under to mnd etter at x flyttet ut. Det er nå et år siden. Jeg var lenge veldig ukomfortabel med at jeg traff en så raskt, men samtidig klarte jeg ikke å avslutte det heller for vi har det så fantastisk sammen. Men nå i sommer begynte det å føles helt greit å ha truffet en ny. Nå føles det riktig, uten den lille bitre bismaken av at det skjedde for fort.

Anonymous poster hash: 862c3...e1a
Skrevet

Eksen min hoppet på ei ny dame bare få måneder etter bruddet. Men hun var gift og bodde på den andre kanten av landet og det ble ikke noe mer ut av det etter jeg fortalte henne at han hadde blitt pappa til vårt 3.barn bare 2 uker før de møttes. 2 uker etterpå fant han ei ny dame som han bor sammen med, men han flyttet til hennes hjemsted en time unna. Og nå nekter ungene å dra på samvær hos ham pga lang vei og nye dama så nå ser det ut som om flytter nedover, uten henne. Så han har da hatt 2 kjærester på 3,5 år.

Jeg ble sammen en eks fra fortiden min ett år etter bruddet med bf. Vi var sammen i 1 år. Har nå vært singel etter det. Jeg orker bare ikke dette styret med mannfolk ;)

Anonymous poster hash: 1a9e2...ae6

Skrevet

Det tok eksen noen mnd å finne en ny. 4-5 mnd kanskje. De har vært av og på i lengre perioder, og holder på sånn ennå. Hun kjenner ungene er veldig snill og grei ned dem, så da er jeg fornøyd. Eksen har fortalt meg at de aldri kommer til å flytte sammen osv, men hun er visst kjekk å ha... Selv datet jeg noen menn, men brukte flere på å finne "den rette". Tok 4 år, og han er den første og eneste jeg har introdusert for barna mine. Vi bor nå sammen og har fått en liten gutt. Har aldri hatt det bedre :) Og storesøskna forbudet lillebroren sin :)

Anonymous poster hash: 780a0...549

Skrevet

...veldig fort det skulle gå her da... Jeg "brukte" ikke flere menn altså, men flere ÅR på å finne den rette...hehe... Og ungene forguder, ikke forbudet, lillebroren sin....:) hilsen anonym over her...

Anonymous poster hash: 780a0...549

Skrevet

Lenge og lenge. Vi var sammen i 5 år. Fant min nye mens vi fortsatt var sammen. Han fikk ny dame etter ca et halvår tenker jeg.

Anonymous poster hash: fd083...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...