Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Innimellom så har jeg en sviende følelse i underlivet, og det føles som om barnet presser på, men han ligger fortsatt høyt og hodet er ikke festet. Jeg er 37 uker på vei. Er dette modning eller prøver han å presse seg nedover? Noen med samme følelse? Anonymous poster hash: fff67...29b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Innimellom så har jeg en sviende følelse i underlivet, og det føles som om barnet presser på, men han ligger fortsatt høyt og hodet er ikke festet. Jeg er 37 uker på vei. Er dette modning eller prøver han å presse seg nedover? Noen med samme følelse? Anonymous poster hash: fff67...29b Har samme følelse men aner ikke hva det er! Er i uke 34. Har tenkt alskens ting det kan være men finner ikke ut no. Er ikke sopp el uvi hvertfall. Svien er liksom i hele underlivet. :s Kommer/går fort. Har tenkt at det er nedpress eller avstengt blodtilførsel pga babyens hode presser på. Men vet ikke... Anonymous poster hash: 63917...80b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 . Anonymous poster hash: 63917...80b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 har det også slik iblant, skal ta en urin prøve å få sjekket tenker jeg. Anonymous poster hash: f9a5b...569
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg skal til jm i dag. Leverer urinprøve da. Men er ganske sikker på at dette ikke er uvi altså... Anonymous poster hash: 63917...80b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Bekkensmerter kan svi, kan det være bekkenåpningen det svir i? At ungen presser på der. Anonymous poster hash: 7395c...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå